Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 har ikke vert her så mye etter det negatibe forsøket mitt i mi. men nå tenkte jeg at jeg skulle oppdatere dere litt. jeg flyttet hjem for snart 1,5 mnd side. Sist uke bestillte jeg meg legetime hos min gammlefast lege, tenkte jeg skulle sette han in i problemet mitt da jeg har bodd så lenge borte at han ikke vet noe om det. jeg hadde på forhand bestemmt meg for at jeg ville av diverse blodprøver, at jeg ville spøøre om å få henvisning til en endokrionolog (noe som har blitt avist av alle de andre legene), og at jeg ville ha henvisning til en gynekolog her. Da jeg kom inn til han var det som å komme i himmelen. jeg fortalte han HELT KORT om hva som var gallt meg meg. Å da jeg fortalte han at jeg hadde fått diagnosen "for tidlig overgangsalder" som 18 åring (4 år siden), fikk han sjokk. Han krysset av en hel hau med blodprøver, deriblandt var alle de jeg hadde tenkt å spør om. han ville ha full hypofyse utreding (det er den som styrer alle disse hormonene). Han synes at det var rart at jeg ikke hadde blitt grunndig sjekket når hormonene min var så ute å kjørte så tidlig. han sa jeg skulle komme tilbake den 17.juli. da skulle vi se om han kanskje skulle skrive henvising til en endokrinolog. Alt dette UTEn at jeg spurte, For første gang i løpet av alle disse årene har jeg endelig møtt en lege som forstår, og som handler. En lege som jeg slipper å masse hull i hode på. Det var utrolig deilig å få alt servert uten å måtte krngle meg til det. Så nå får jeg vente å se. han mistenkte/mistenker at det kanskje kan være en hypofyse svulst. jeg har selv vert inne på tanken, men hadde slått meg til ro meg at de andre legene måtte da vel ha undersøkt det. Håper det ikke viser seg å være det.
*Babyønske* Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Uff skal krysse fingrene for deg ... Masse lykke til.. Stor trøste klem fra meg
Liza-76 Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hei Tryne! Der var du, ja. Har tenkt litt på deg når jeg har vært her inne. Så bra du endelig møter en lege som tar skikkelig tak i problemet ditt! Lykke til med utredningen! Krysser fingrene for at det ikke er noen svulst!
miss gunnilla Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Bare for å si at veldig glad for at du har møtt en lege som tar deg på alvor, tydeligvis vet hva han driver med og som du slipper å mase på! Alt det blir jo, som mange her vet, en ekstrabelastning.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2008 Tuse takkskal dere ha. jeg vet at mest sannsynlig så kan de ikke gjøre noe for meg, men jeg er glad for at jeg knskje nå vil få muligheten tilå vertfall få utelukke at jeg kunne gjort noe. Men jeg må si jeg virkelig begynner å bli nervøs for dette med svulsten:(
Dodlimammatil2 Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 hei, jeg skal virkelig krysse fingrene for deg og håper at det ikke er noe svulst godt å endelig få en lege som lytter til det du har å si
BAcer vil ha flere :) Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Så bra at du endelig blir tatt på alvor!! Synd at det skulle ta så lang tid og mennesker før det endelig skjedde.. Om det er en svulst, og de opererer den vekk, blir du ikke bra igjen, da? Håper han finner utav det og at du blir behandlet på en måte som hjelper!!! Masse klemmer til deg Tryne!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. juli 2008 #8 Skrevet 16. juli 2008 Så godt at du endelig blir tatt på alvor! Får håpe at du får de svarene du trenger og at de aksnkje kan hjelpe deg likevel! Jeg trodde at dersom det er hypofysesvulst så vil man bli bedre i hormonene etter en slik operasjon...? Men jeg kan ikke så mye om dette. De mistenkte det på meg også da vi prøvde sist pga melk i puppene; altså forhøyet prolaktin-nivå, men det var ingen svulst på meg da. Krysser uansett fingrene for deg og du skal se at dette går fint Tryne! Tenker masse på deg og ønsker deg masse lykke til! Store klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå