Gå til innhold

Hvor lenge bruker de en slik uro som henger over sengen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min baby hadde veldig glede av uroen når hun var helt liten. Det glade uttrykket når dyrene danset i takt med musikken var virkelig verdt det uroen kostet! Da hun gledet seg over uroen var hun for liten til å glede seg over det meste annet. De ligger jo kun på ryggen i begynnelsen, så da er det klart at det er godt å ha noe å se på. De har jo ikke erfart så mye enda heller, og de synes faktisk det er spennende.

Nå er hun seks måneder, og setter kanskje mest pris på melodien som hun helt sikkert kjenner igjen.

Er så mange leker som er så unødvendig i forhold til at det kun blir brukt i korte perioder..deriblandt uro mener nå jeg.

Fikk låne en av en venninne, men brukte den aldri..mener at i senga skal de sove og ikke ha "leker"..

Babygymmen ble heller ikke brukt mange mnd., så er glad jeg ikke brukte en formue på den, var vel interessant i 3-4mnd...vippestolen har jeg heller ikke brukt stort..kun et par tre mnd ved måltider..man lærer mye etter førstemann:)

Har aldri brukt uro så skal ikke si noe om det, men vippestol og babygym ble mye brukt på førstemann og har brukt det mye på minin denne gangen også, nå er ikke han mer enn 3,5 mnd så har en stund igjen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...