ampall Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er gravid med nr 3 Yngste er 5 år, så det er en stund siden sist og da var jeg mye lettere enn jeg er nå. Er 160 cm og 90 kg... Fikk svangerskapsforgiftning sist og det ble tatt keisersnitt 2 mnd før tida. Men alt gikk kjempebra. Er selvfølgelig bekymret for dette med vekta.. Gruer meg litt til første kontroll hos legen ja.. Når hun skal ta på magen og sånn.. Men jeg er veldig innstilt på å gjøre mitt aller beste med mosjon og kosthold selv om jeg syns det er lite helv... Men nå er det jo en baby å tenke på Der jeg bor er det et eget kurs med ernæringsfysiolog og trimgruppe for overvektige gravide så jeg skal ta kontakt med dem. Kanskje det kan gjøre det litt lettere å holde motivasjonen oppe! Jeg ser jo at veldig mange her har gått ned i vekt når de er gravide!! Hvordan går det an da??? hehe... Etter siste menstruasjon så er jeg ca 6 uker på vei med termin i starten av mars, men jeg er ganske sikker på når eggløsningen var så tror jeg bare er 5 uker på vei.. Lykke til alle sammen! Godt med en gruppe som det her!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Gratulerer så masse!!! Jeg gikk ned 5 kg fra 1.kontoll til kontroll nr 2 fordi jeg kastet så mye opp- men regner med det kommer tilbake!! ;o) Ønsker deg også masse lykke til!!!! ;o) Ja, det er flott at det er en sånn gruppe som dette her!! Godt å vite man ikke er alene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå