Gå til innhold

Prøving er for tøft.

Randis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Begynner å synes prøvingen blir for tøft etter så altfor mange SA. Synes det er mange som er flinke til å holde motet oppe, mens jeg begynner å tvile på at vi får til et barn til. Føler meg bare tom og utilstrekkelig for tiden. Håper selvsagt at jeg får igjen piffen, men denne gangen er jeg virkelig i tvil. Alt er bare tungt for tiden. Kjenner at jeg må bare blåse av litt følelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Føler så med deg!! Vi har bare hatt en MA og det var ubeskrivelig vondt!! Bare tanken på at det kan skje flere ganger gjør meg helt kvalm.

Vil bare si en ting: Du er ikke utilstrekkelig!! Håper du finner gnisten igjen:)

Skrevet

Hei

Du må ta tiden til hjelp!! Bare innse at du ikke er klar riktig enda, så kankje du får litt mere ro i kroppen. Etterhvert vil du kanskje bli helt klar igjen. Selv om evtuelle svangerskap nok vil bli nervepirrende for oss alle som har opplevd å miste. jeg føler den samme tomhetsfølelsen som du , men mitt håp er å bli fort gravid igjen, for for meg vil det nok være d beste. Men vi er alle forskjellig og noen trenger lengre tid på seg!! Men en ting skal du vite !! Du er IKKE utilstrekkelig!!!

Stor klem og masse lykke til med det du evt. gjør!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...