DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hei, Jeg legger bebis på babygym, i vogga eller setter henne i vippestolen endel i løpet av dagen ... men kjenner at jeg får litt "dårlig samvittighet" ... HVORFOR får jeg det? Er jo egentlig ikke noe galt i dette.. eller? Hun får MASSE masse kos ellers ..og er en blid & fornøyd jente .. hvis hun begynner å sutre tar jeg henne som regel opp med en eneste gang! Noen andre som kjenner seg igjen? DollyDklem
Mikkemafian Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Bare nyt det mens du kan:) Jeg har en liten tass sm hyyyyyyyyler hvis hun blir satt i lekegrinden. Det er skrik og vræl til hun kommer opp igjen. De krever sitt når de trenger det, tenker jeg:)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jenta mi elsker å ligge for seg selv, hun blir faktisk urolig hvis vi tar henne opp når det ikke passer henne(8uker). Så i stedet legger jeg meg litt på gulvet med henne (både for hennes del, og av og til for å lette litt på samvittigheten....). Er hun lei av å ligge slik tar jeg henne opp og koser masse med henne og synger for henne.. Syns ikke du gjør noe galt, ikke noen grunn til dårlig samvittighet:)
Gjest mphs Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Ja bare nyt det. Første ungen min ville aldri være alene. Det var først nå når hun ble 2,5 år at hun kan leke litt for seg selv, men fortstt vil hun helst at vi skal leke med henne. Lillepia på 3 mnd er som din og hun kan ligge alene og underholde seg selv. Det er så deilig.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei igjen, Det føles jo veldig godt at hun kan ligge å leke selv - uten å bli underholdt hele tiden ... men allikevel får jeg denne dårlige samvittigheten .. (følelsen av at vi stuer henne vekk ).. herregud, så mange rare tanker/følelser man får når man blir mamma .... ;o) Skal prøve å kvitte meg med den dumme samvittigheten i dette tilfellet! Takk for svar ;o)
jentelykke + guttelykke Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Jeg må bare si at den dårlige samvittigheten har jeg også... Hvis hun er våken "alene", i vogna, senga, teppe på gulvet osv... Men jeg prøver å si til meg selv at hun ikke blir understimulert e.l. For jeg er jo sammen nesten hele tiden :-)Men noen ganger må jeg sette på en vask e.l, og da er det godt at hun kan styre litt selv. Hun er 2mnd forresten.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Min er sånn at hun ligger mye og kikker og er for seg selv i våken tilstand. Jeg får litt dårlig samvittighet, men syns samtidig det er veldig viktig å la henne være når hun virker fornøyd sånn. Bare positivt at de ikke må ha oppmerksomhet hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå