Gå til innhold

Noen som har BeSafe IziSleep og som vet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... når man egentlig skal ta ut den "babydelen" inni setet. Snuppa er nå 7 mnd, og jeg synes hun sitter så trangt.

Vi har prøvd å ta den ut og da sitter hun kjempefint, men når hun sovner så får hun liksom for god plass rundt hodet, og det blir liksom vippende litt.... eller det ser ut som om hun får litt "knekk" i nakken....

Hmmmm....

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme setet. Sønnen min er 6,5 måneder og ganske stor for alderen (vokser snart ut av hele setet!!), men jeg har fortsatt den puta bak hodet i setet, men jeg har tatt ut den isoporen som ligger inni på hver side. Jeg syntes han ble så "dinglende" uten pute

Skrevet

har tenkt å ta ut den "puta" hun sitter på i stolen nå snart for syns den begynner å bli liten...jenta mi er 6 mnd og en uke..

må si jeg angrer litt for at jeg kjøpte det sete å ikke maxi cosi sitt..for nå som snuppa snart er 9/10 kg så klarer jeg nesten ikke bære henne i setet...så setet står liksom i bilen...

Skrevet

Takk for svar, god ide med sånn "nakkepute", tror kanskje jeg skal prøve å se om jeg kan ta ut isoporen i puta først. Men hvis det ikke blir bra skal vi prøve en slik pute!

Jeg er egentlig ikke kjempefornøyd med setet jeg heller.... men vi fikk låne det (nesten helt nytt, brukt av et barn i 11 mnd) og da sparte vi jo masse penger! Men blir det flere barn skal vi ha et LETT sete neste gang!

:-)

Takk for tips!!!!

Skrevet

Har en på 4 mnd vi da, som er stor. Og sliter med plassen i dette setet ALLEREDE.. Hun er jo ikke sterk nok til å sitte i ett større setene hvor hun er mer oppreist. mistenker at hun kommer til å bli kjempesliten i ryggen. Hvor stor er snuppa di?

Skrevet

mulig jeg spør dumt nå, men er det den delen med borrelås vi tar ut? synes det så så rart uten.. da kom liksom hullene med isopor hvor beltene er festet fram. Skal det være sånn? ser ikke noe annet som skal taes ut... gutten vår er 5 1/2 måned og satt mye bedre da jeg tok den delen ut (regner med jeg gjorde rett), men tror jeg også bør investere i en slik nakkepute for det ble litt god plass til hodet ja.

Skrevet

jeg tok ut isoporen av hodestøtten, så den "puta" har jeg der fremdeles. eller så hadde hun ikke sittet godt... men har aldri likt stolen da, syns den er alt for tung, og har aldri bært henne i den. syns også den var litt trøblete å feste, men det er kanskje bare meg;)

jenta mi blir også veldig klam i den, er gjennombløt på ryggen når vi har vært på kjøretur...

Skrevet

Den tok vi ut for lenge siden, huske rikke når, ved 4 mnd kanskje? Han er nå 9 mnd og må ha nytt sete nå snart siden han har blitt så lang at han "butter" med beina i ryggen bak seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...