Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med dere? Noen som har testet?

Selv er jeg på rd 14 og testet negativt. Er veldig lei med nå og har grått noen tårer. Er så frustrerende når det ikke går til tross for at det ble satt inn to åtte-delte egg. Huff hva er det som skal til?

Dumme kroppen :-(

Skal teste igjen på fredag. dette var fryseegg så fått beskjed om å teste for sikkerthetsskyld . Kunne vist ta noe lenger tid, men orker ikke lure meg selv jeg...

Håper det har gått bedre for dere andre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tuppelupp:-)

Kjipt å høre at du testet neg. Jeg hadde uttak 23.06 men var ikke noe å sette inn. Starter opp med spray igjen nå i juli med uttak i uke 35. Gleder meg til å komme i gang igjen:-)

Skrevet

Så trist da. Blir godt å komme igang igjen . Hjelper alltid litt å vite når man får prøve igjen.

Selv må jeg vente til de er tilbake fra ferie i porsgrunn om fem uker. Umulig å vite når det blir oppstart, for det var visst helt fullt de første ukene.

Skrevet

Jeg hører til i Porsgrunn. Starter på spray 23 juli. De fikk meg inn men virket som det var veldig fullt ja. Fikk mens på onsdag og ringte med en gang:-)

Skrevet

Jeg har foreløpig testet positivt, men jeg får svar på blodprøven i morgen eller torsdag, og da kan jeg kanskje slippe jubelen løs. Eller egentlig vet jeg ikke om jeg tør å håpe før den eventuelt er ute rundt 19. mars 09.

Så dumt at ikke alle er like heldige som oss. Men dette var min tredje innsetting, jeg har mistet 3 ganger, og har vært prøver siden jan 05, så det har ikke vært en lett vei å gå. Håper bare den sitter nå.

Skrevet

gratulerer så mye 74skytte!! har jo sett deg her en stund og det har jo absolutt ikke vært lett for dere heller. Huff. Krysser fingrene for deg jeg. Nå skal det gå !!

Skrevet

Gikk ikke for oss. Satte inn to 26/6 og fikk mensen rugedag 10/11 og negative tester. Jeg var så innstilt på at det skulle gå så havnet skikkelig i kjelleren i går. Men det er greit, da fikk jeg avreagert og det går bra i dag. Ser fremover og tenker på at jeg får bidra i oppussing her hjemme allikevel og kost meg med rød og hvitvin i sommer ;) Trene skal og ikke minst kose masse med den datteren jeg har. Er jo velsignet uansett med henne! Vi skal prøve igjen så fort vi får lov, men blir vel ikke før november det da..

Lykke til skytte (det er jeg også forresten ;) og til dere andre og!

Skrevet

Blodprøven var fin, og jeg ble mødt med GRATULERER i tlf. Det er her jeg føler veldig tilhørighet til, så jeg kommer nok til å være her på besøk en del selv om jeg heldigvis går videre til gravide slitere. Skulle bare ønske det var flere som gikk videre. Jeg unner alle her det, og ønsker dere alle lykke til videre. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...