Gå til innhold

og da kom dumme mensen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

snufs....da gikk det ikke denne gangen...

crinonen som kommer ut igjen er brun, og mensen smertene er sterke..

så feil kan altså magefølelsen min ta :-( skikkelig lei meg nå :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. så utrolig trist.

Skrevet

skjønner ikke hvordan dr høgdal kunne si i går at hun ikke så noen mensen på vei og at alt så bra ut ! det ga meg falske forhåpninger :-( uansett lykke til dere andre som ruger !

this sucks big time.

Skrevet

Neeeei, ;(.

Har fulgt med på deg litt på sidelinjen de siste dagene. Har hatt huset fullt av svigerfamilie og kan liksom ikke sitte på pc'en som vanlig! Fikk med meg både det om de fordømte negative testene, og gynekologbesøket ditt..

Meeen, det kom brunt med ut med crinonen hos kona også.. Regner med det var rester etter en liten festeblødning. Kommer det for full storm, er det jo litt annerledes..

Ang. gynekologbesøket og slimhinnen din, synes jeg det var litt tullete sagt at du kunne være forsiktig optimistisk. For man får jo ofte en mye fortykket slimhinne når man reagerer slik på hormonene som du gjorde. Husker kona si slimhinne var 16/17 mm på den ene sjekken før hun ble overstimulert, og regner med den ble tykkere også..

På den andre siden, som noen nevnte her, er det lett å se på UL når det er veske som skal på vei ut av livmorshalsen, altså en begynnende mensen..

Det er uansett trist å høre at du ikke har fått positiv test til nå. Har jo fremdeles et lite håp på at det slettes ikke er så galt som du tror.

Sender deg uansett en stooor trøsteklem, og håper i det leeeengste :)

Skrevet

nei dette er nok ikke noen feste blødning:-( jeg blør for fullt i dag, og har skikkelige mensen smerter...søren altså! vi hadde en helt forferdelig dag i går...går litt bedre i dag...bare sitter å bekymrer meg over at det kan være lenge til vi kan starte igjen....

vi har nemlig sagt ja til å være med familien til syden i midten av august, og i slutten av august skal jeg holde utdrikkingslag for min beste venninne, som gifter seg i midten av september....kan jo liksom ikke risikere å ligge med beina i været på nordica dagen hun gifter seg....

ååå nå føler jeg liksom at jeg ofrer min egen lykke for henne.....sikkert litt stygt sagt, men dette er mitt største ønske, å bli mamma *snufs*

blir jo ikke før oktober da.... alt for lenge å vente for meg og psyken min kjenner jeg.

ja jeg skal nok opplyse dr blakstad når hun er tilbake fra ferie, at ferievikaren hennes ikke er mye til å stole på.

takk for trøstende ord og klem :o) det helper !

Skrevet

Dette var synd, lillebie :( ;(

Så irriterende å gå gjennom så mye "drit" uten resultat. Det tyngste for oss gjennom hele denne prosessen var da vi hadde gått 6+ uker på sprøyter (nedregulering + hormoner), og alt gikk i dass på grunn av overstimulering. Det føles som så "bortkastet" tid, selv om det selvfølgelig ikke er det sånn i lengden.

Nå vet du og legene mer om hvordan din kropp reagerer på hormoner, og du bør begynne på en mye mindre dose neste gang, Dette kan jeg mye om nå!! Jeg er ganske sikker på at eggkvaliteten din ble nedsatt pga overstimuleringa, noe som ikke var noe gøy, men som likevel er en forklaring på hvorfor det ikke gikk. Det sier seg selv at eggene blir dårligere når kroppen jobber på fullt med å modne et alt for stort antall egg. Da blir liksom bare alle halveis, i stedet for å sitte med noen modne egg av skikkelig god kvalitet.

Fikk du svar på blodprøven forresten? Sånn eksakt hcg-tall?

Du bør også kreve at Nordica inkluderer dette forsøket i en pakke, ellers ville jeg seriøst vurdere en annen klinikk. Huff, har hørt så mye muffins om de for tida..

Må bare si at jeg er veldig lei meg på deres vegne, og jeg håper så inderlig at dere kan få timet inn et nytt forsøk om ikke så alt for lenge. Du vet jo ca. hvor mange dager stimuleringen tok nå, og det vil nok være ganske likt neste gang.

Mange klemmer fra oss

Skrevet

jeg fikk blodprøve svaret i dag, det var på 5 på RD 10, altså veldig negativ. ja jeg tror at grunnen til at jeg ble overstimulert, er at dr. blakstad var på ferie da jeg hadde kontroller under stikkinga...og da var det dr høgdal som sjekket meg. og hun sa rett ut at hun ikke kunne noe om IVF....så er nok hennes feil at alt ble føkka fra begynnelsen av. Hadde blakstad sjekket meg ville hun nok stilt ned dosen.

Jeg hadde 10 stikkedager sist, så jeg slipper å gå veldig lenge (heldigvis)

ja jeg ringte nordica idag og i går, fikk beskjed om å ringe kvart på ett på tirsdag, bare da Lindenberg hadde tid å snakke....

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...