* 5 om dagen * Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 http://www.oregano.no/restauranter/fredrikstad/ googla litt :-))
*Anonymus Maximalus* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 jeg vet jo hva som finnes, men lurte mer på om noen hadde noen anbefalinger;)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Brasserie 88: Veldig god mat. I hovedsak fisk og sushi. Lekre lokaler og god service. Mer: Veldig varierende mat og elendig service, men skal gi inntrykk av å være ypperste klasse. Sjømat. Chang Cheng: Typisk kinesisk og mongolsk mat. Helt greit. Katti: Helt ok, men mer småretter. Barnevennlig da. Tobias: Mye tre, pizza, biffsnadder. Helt uforandret siden 1990. Peppes Pizza Pizzanini Regner med at de er som overalt ellers. Restaurant China: Bedre mat enn Chang Cheng Mets: Typisk amerikansk burger, ostesticks, div. meksikansk. Balaklava i Gamlebyen: Veldig bra, men dyrt. Majorstuen i Gamlebyen: Kjedelig meny, også nærmest uforandret siden 1990. Ergo stemmer jeg for Brasserie 88, men det kommer an på hva man liker. Sier som jeg alltid har sagt; byen mangler en restaurant. Mulig det var den som brant ned for noen uker siden(Dus og Sus).
*Anonymus Maximalus* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 jeg er glad i fisk og sjømat, men gubben er ikke så begeistret for det.. Hvordan er det på La Riviera da? noen som har vært der??
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 *kremt*.... vet ikke hvor lenge siden det er du var på Katti og Tobias ( som forøvrig ligger vegg i vegg...) Ja Tobias er uforandret i interiøret, men med ny kjøkkensjef på teamet er det -mye- god mat der.. Det samme gjelder for Katti, menyene har blitt en smule oppgradert kan du si.. ... Jobber ikke der jeg assa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå