Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noen som vet hvorfor disse folka blir svartelistet å er det flere her inne som hadde ønskt å blitt medlem?Jeg selv har hørt mye stygt om barnevernsfolk å nære familiemedlemmer som har lidd mye da barn ble fratatt dem,noen har rømt fra barnevenet osv.Er det da så ikke rart man ikke klarer å la være å tenke dritt om dem da? http://www.freewebs.com/svartelister/index.htm
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hvis jeg forstår dette riktig, så er det folk som har laget en egen webside for å henge ut mennesker de mener har behandlet dem urettferdig i forhold til barna? Vel, hvis det er tilfellet, så er vel siden et godt bevis på at de ikke er normalt oppegående mennesker og jeg må si at dette vel er jevngodt med å skyte seg selv i foten... Heia barnevernet!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hm ....det første som slo meg var at det var jo voldsomt hvor mange navn det var ramset opp under barnevern, føles som om det er alle som jobber med barnevern. Og jeg tror neppe de er noen populære mennesker i yrket sitt , så jeg tror ikke de er noen store forbrytere.Jeg sitter igjen og tenker at de som har laget denne siden og de som har tipset om navn er ute etter hevn siden barna deres ble omplassert. Er ikke alle som har selvinnsikt over at det nok var alkoholisme som gjorde at barna ble plassert i et foster hjem ol. Men de legger skylden på barnevernet. Selvfølgelig finnes det mennesker som ikke burde jobbet med barnevern også men tviler på at det er så mange.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Barnevernet kan ikke bare gå inn å hente unger som de vil. De må ha en grunn, det må være en GOD, SAKLIG grunn som de i tillegg kan bevise.... Så de som får barna sine fjernet vekk fra foreldrene sine har som oftest satt seg i den suppa selv. I tillegg så syns jeg det sier ganske mye om foreldre som etterpå lager en slik side. Det er jo helt høl i huet og jeg har full forståelse for at noen har vurdert dem til å ikke være de beste omsorgspersoner for andres liv.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Syntes denne siden var litt drøy jeg, kan da umulig være lov til å lage en slik side, og legge ut alle disse navnene....?!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 http://www.freewebs.com/svartelister/organisasjoneretater.htm Hvor lite seriøst er dette?
ambujenta Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Hva er det med de som lager ei sånn side?? helt HØL i hodet!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Helt enig. Dette er i slekt med personen som i en drabantby i Norge sitter og overvåker leiligheten på den andre siden. Han mener leiligheten huser medlemmer fra justissektoren som er "satt ut" for å ta han... Hårreisende at slike ikke blir beskyttet mot seg selv.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Mye av dette stemmer faktisk (sikkert ikke alt, men mye). Jeg er under BV. Nå har jeg heldigvis flyttet til et nytt sted med et NORMALT BV. Noen steder er de rett og slett talentløse, som der jeg bodde før. Teamlederen (som satt i teamet som jobba med meg) står på denne lista. Hun er og blir ei megge. Dikter opp løgnhistorier. Ja, for mye er direkte løgn. Jeg måtte flytte fra det stedet jeg bodde på pga barnefaren prøvde å drepe meg. Derfor jeg er under BV in the first place. Nå har ikke jeg noe jeg skulle frykte, men uansett om man blir tvunget inn under BV (som i min sak) så er man aldri sikker. Det finnes useriøse mennesker i ALLE offentlige etater. Jeg kan godt skjønne at noen reagerer.. BV gjør i mange sammenhenger en sinnsykt bra jobb, og jeg er takknemmelig for at BV eksisterer, men NOEN som jobber innenfor de dørene, skulle aldri ha jobba der.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Hva var det denne kvinna som ikke burde jobbet der gjort da?
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Jobben sin, antar jeg. Det er ikke alle som klarer å innse at de kanskje har gjort noe feil selv også. Det er alltid noen andres skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå