sonne Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Julie er kjempefint. Er ikke så glad i Emma. Regner med dere skal bruke begge navnene i og med at det er bindestrek i navnet. Er i utgangspunktet for å bruke begge navnene hvis man først velger dobbeltnavn, men vet ikke om jeg synes de passet så godt sammen...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Fine navn hver for seg, men de klinger jo ikke bra sammen...!? SÅ NEI til kombinasjon. Da ville jeg heller valgt Emma Juliane.
alvilde Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 2 kjempefine navn,men syns det var tungt navn sammen,
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Fine navn hver for seg, men syns kombinasjonen var mislykket...
prebs Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg er veldig glad i navnene hver for seg, men synes også det var en dårlig kombinasjon.
ღMaiBaby10ღ Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Enig med flere andre her.. Navnene er flotte hver for seg, men ikke så bra sammen.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå