74skytte Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Tok en test i dag tidlig, stav i fra billigtester. Der var det en veldig svak strek som jeg så vidt kunne se. Kjøpte derfor en digital test, for da får jeg enten eller svar, og der sto det. GRAVID! Deilig å tenke på, men tør ikke helt å juble ordentlig ennå. Har desverre fått en del skuffelser før etter positiv test. Men vi er ihvertfall litt lengre på vei nå. :-)))))
lillebie på`n igjen Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 gratulerer :-) krysser fingra for at spira sitter denne gangen :-)' ser du satte inn to egg dagen før meg, jeg tror nok ikke jeg er så heldig, kjenner TR er på vei :-(
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hei 74skytte Gratulerer med positiv test:-) Krysser fingrene for at det ikke dukker opp noen ubehagelige overraskelser denne gangen. Håper jeg snart kommer etter:-)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Vil gjerne få gratulere deg jeg også. Krysser fingrene for at det kun kommer positive overraskelser fra nå av
Heira☆ Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer så mye med positiv test i dag!! Jeg har også tatt testen i dag, og jammen var min også positiv ) Jeg har det som deg jeg også, tør ikke helt å juble, for jeg fikk også en blødning i dag. Men det hadde jeg forrige gang også, så jeg håper virkelig det bare er en festeblødning denne gangen også..... Krysser fingrene for oss begge ;o)
74skytte Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Takk for hilsningene! Det blir spennende å få resultatet fra blodprøven. Gratulerer Heira! Jeg håper vi får følge hverandre hele veien. :-)
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Gratulerer så mye med positive tester, 74skytte og Heira:)) Har du fått svar på blodprøven, 74skytte??
74skytte Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har fått svar, og den var helt fin. Skal inn til ul 19.august. Siden jeg har mistet noen ganger før, så skal jeg også fortsette med Crinone en gang om dagen. Så da satser vi på at den klorer seg fast i 8 mnd til. :-)
hannetroll Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Gratulerer! Håper det går bra denne gangen! Jeg er nervøs absolutt hele tiden for at jeg skal miste igjen. Skal på UL i dag pga sterke smerter de siste dagene. Håper alt er i orden der inne...
Søskenhåp adopterer Skrevet 12. juli 2008 #10 Skrevet 12. juli 2008 Skjønner godt dere som har mistet før er livredde for dette igjen. Kommer til å være redd for akkurat det samme om jeg er heldig å bli gravid igjen. Men se tråden "fakta om abort" osv. som jeg har postet, dytter den litt oppover. Håper det går bra for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå