Gå til innhold

Grøt og oppbevaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på grøtposene at posen skal være godt lukket, men kan en oppbevare grøtpulveret i plastbokser med lokk eller må det være i posen fordi den er lystett? Kanskje et dumt spørsmål men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er best å oppbevare den i posen, men har aldri prøvd noe annet, så jeg vet ikke. At det skal være lukket har vel like mye å gjøre med at den ikke må få fuktighet og for mye luft da det gir kortere holdbarhet.

Skrevet

oppbevarer grøtpulveret i posen, bruker slik en pose klype som jeg har kjøpt på Ikea.. kjempe greit...

Skrevet

Joda, er bare det at jeg synes det blir litt klin med den posen. Er jo tett med lokk på også. Men da får jeg fortsette å ha det i posen =)

Skrevet

Hmmm.. dette har jeg i grunnen ikke tenkt på! Jeg har det i en plastboks jeg da, men det er kanskje dumt??

Skrevet

Det står på eskene at posen skal lukkes godt og at det skal oppbevares tørt. Så om det er i en boks inne i et skap må det jo gå greit. Da er det tørt så lenge lokket står på og så mørk hvis det står i skapet?

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det ikke skal gå bra! :) Jeg har det hvertfall i en boks og det er jo ikke så lenge det er i boksen om gangen heller!

Skrevet

Vi heller den oppi en lufttett boks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...