mamma'n til knerten Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Det står på grøtposene at posen skal være godt lukket, men kan en oppbevare grøtpulveret i plastbokser med lokk eller må det være i posen fordi den er lystett? Kanskje et dumt spørsmål men...
nungo Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Tror nok det er best å oppbevare den i posen, men har aldri prøvd noe annet, så jeg vet ikke. At det skal være lukket har vel like mye å gjøre med at den ikke må få fuktighet og for mye luft da det gir kortere holdbarhet.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 oppbevarer grøtpulveret i posen, bruker slik en pose klype som jeg har kjøpt på Ikea.. kjempe greit...
mamma'n til knerten Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Joda, er bare det at jeg synes det blir litt klin med den posen. Er jo tett med lokk på også. Men da får jeg fortsette å ha det i posen =)
Gry og Sondre født 24.02.08 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hmmm.. dette har jeg i grunnen ikke tenkt på! Jeg har det i en plastboks jeg da, men det er kanskje dumt??
mamma'n til knerten Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2008 Det står på eskene at posen skal lukkes godt og at det skal oppbevares tørt. Så om det er i en boks inne i et skap må det jo gå greit. Da er det tørt så lenge lokket står på og så mørk hvis det står i skapet?
Gry og Sondre født 24.02.08 Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg kan ikke skjønne annet enn at det ikke skal gå bra! Jeg har det hvertfall i en boks og det er jo ikke så lenge det er i boksen om gangen heller!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Vi heller den oppi en lufttett boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå