Gå til innhold

lite sp. vedr. MA

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevet dette og kan si noe om hvor lenge fosteret kan være dødt før man begynner å blø? har en så intens følelse av at det ikke er bra i magen min, men har ikke beg. å blø.

har mistet tre ganger tidligere men har da beg. å blø i uke 8 ca.

er nå i følge barn i magen 12 uker.

noen som kan dele sine erfaringer?

er også nervøs fordi alle symtomer er plutselig borte, ingen kvalme, ingen oppblåst mage, ingen ømme bryster, heller ikke så trøtt lenger.

kanskje ikke så gode tegn??

hjelpe noen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138187718-lite-sp-vedr-ma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg vet så og si ingenting om MA, men jeg vet at det ikke er uvanlig at graviditetssymptomene forsvinner litt rundt uke 12. Jeg har vært utrolig trøtt, litt kvalm og kjempeømme bryster, nå har jeg bare litt ømme bryster og magen vokser.

har magen vokst mye?

syntes ikke magen min har vokst noe heller jeg.....

var så jeg så ut som om jeg var 5 mnd. på vei for noen uker siden hver kveld, men den ømme oppblåste magen er helt borte den også.

er nok litt ekstra engstelig fordi jeg har mistet tre ganger etter hverandre og er ikke helt mentalt forberedt på at jeg skal miste igjen. skal gudskjelov på ul på torsdag men etter som denne timen nærmer seg mer og mer blir jeg mer og mer redd og bekymret for at jeg skal få et trist budskap. Nesten så jeg gruer meg mer enn gleder meg:(

takk for svar forresten.

Magen har ikke vokst så veldig mye, men nok til at buksene er trange. Er ganske tynn fra før, så det synes nok ekstra godt på meg. ...også er det jo stor forskjell på folk.

Prøv å ta det med ro og prøv å ikke tenke på det så masse (vet det er vanskelig). Om alt er ok, så har nok ikke fosteret godt av å kjenne på stresset ditt heller.

Håper alt går bra med deg på torsdag. Da får du ihvertfall vite.

Hei,

jeg har akkurat hatt en MA i uke 10. Da hadde fosteret vært dødt i ca 5 uker.

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg bare pga at symptomene forsvinner, mine symptomer var sterke helt til et par dager før dette skjedde, og avtok så lite i de dagene at jeg tenkte det bare var normalt. Har hørt at symptomene kan avta rundt denne tiden uten at betyr noe.

Jeg krysser fingrene veldig for at alt er bra med deg, ingen burde behøve å oppleve så mange aborter. Antakeligvis er alt bra når du er så langt på vei! :)

LYKKE TIL!

Forstår godt hvordan du har det, tenkte akkurat det samme for noen uker siden. Jeg mistet også alle mine symptomer, men det var før uke 12, kanskje rundt uke 9-10. Bekymret meg veldig og fikk til slutt en time på UL. Der lå det jaggu en krabat og sprella og jeg trodde ikke mine egne øyne.

Jeg er nå i uke 14 og merker fremdeles ikke at jeg er gravid, magen har heller ikke blitt noe særlig større, så jeg tror du kan slappe av.

...men jeg vet jo at det er umulig før man har sett en liten figur....

Lykke til på torsdag!

Annonse

Hei Jenter! takk for svar

ja jeg virkelig gru gleder meg til torsdag - tror jeg kommer til å sveve på en rosa lykke sky dersom det er ok med lille spira:)

klarer ikke helt å løsrive meg fra den tanken at det kan være en MA på gang.....

skal sies at jeg har beg. å blø rundt denne tiden de andre gangene. Da hadde spira sluttet å vokse i uke 8, uke 6 og siste gang i uke 7. Begynte ikke å blø noen av gangene før i uke 10/11.

Tar det som et veldig godt tegn at jeg ikke har beg. å blø da. ikke litt spotting engang.

Jeg også tenker litt på om spiren kan være død... Tror det er vanlig å bekymre seg litt, hvertfall med første unge og særlig når du har opplevd det du har. Jeg er i uke 15 og har ingen symptomer, har ikke gått opp i vekt, men kjenner livmoren. synest jeg har sluttet å vokse. Antakelig er vi bare hønemor begge to og alt er bare bra. Lykke til i morgen:)

hei hemmeliggravid,

hvordan kjenner du livmoren? jeg spør om alt jeg nå:)

godt å høre at det er flere som ikke har symtomer eller har gått opp i vekt og alt annet som jeg tenker skulle følge med....

det er jo bare to år siden jeg fikk gutten min men, jeg husker så lite av hvordan jeg hadde det de første ukene av dette svangerskapet. som sagt så kan jeg ikke huske at jeg bekymret meg sånn for jeg visste ikke bedre:) hadde ikke peiling på at det var noe som het MA trodde at så lenge jeg ikke blødde var alt ok:)

har blitt litt klokere og forstår litt mer - og da følger alle bekymringnene også med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...