Gå til innhold

for stor til 3d ul???? erfainger takk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 127 kg, og 164 høy.. 21 uker på vei.. vil det være vanskelig å se orntlig på ul? da jeg er så stor? er det verdt å betale i dyre dommer, for noe som kanskje ikke blir så bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med UL-klinikken og spør der.

Jeg tror ikke det er noe problem med 3D, men det er jo greit å spørre fagfolk før du bestiller time :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Dette har jeg lurt veldig på også... Syntes det er flaut å ringe å spørre.... Kanskje du eller andre som har erfart det nå?? (ser det er en stund siden innlegget)

Jeg er 131 kg og 173 cm......

Skrevet

Jeg har spurt og det er ikke noe problem. De apparatene de bruker er så avansert og har innstillinger. Ta det med ro!

Skrevet

Det var godt å høre :) Er det noen av dere som har prøvd?? Jeg har bestilt time ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tok i uke 26. Da veide jeg 120...var ikke noe problem,og har nydelige bilder av småen :o) Gled dere!!!

Skrevet

Jeg var på 3d ul med 1 barnet mitt da jeg var omtrent 28/30 uker på vei, ikke noe problem i hele tatt, har maaange flotte bilder:)

Skrevet

Jeg var på 3D ul for 2 dager siden. Helt fantastisk, og ingen problemer med vekten min. Er 1,67 høy og veier 110,6 kg nå i uke 27+

Skrevet

fant ut at jeg ikke orket.. er så ofte på ul, at jeg ikke orket å gå til 3d.. er uansett 32+ .. får jo se lillejenta om 2 månder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...