olebrum78 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Lyst lage noen gode ostesmørbrød.. Pleier blir med ketchup, skinke og ost her.. Lyst på en ny vri
SaDa Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 sennep, ost, skinke oregano, Noen ganger bytter jeg sennepen ut med kryddersmør
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Lager jeg i toastjern er det bare ost, skinke og piffi, men lager jeg det under "grill" i stekeovnen lager jeg enten med tomat, ost, oregano/basilikum eller sennep, ananasring, skinke og ost (den siste høres fæl ut, men er overraskende god syns jeg).
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg rister først brødet litt, så gnir jeg et halvt hviltløksfedd på ene sia....sprinkler litt olivenolje...så tomat skiver og gjerne en ring rødløk eller to , litt grovkverna salt...tykke skiver med gjerne greddost på og litt urter, gjerne oregano og kansje litt pepper på toppen.. I steikovnen på 225 grader et lite 5 min
Mor di! Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Dette er vel ikke direkte ostesmørbrød, men sinnsykt godt! Del en ciabatta i to, smør på med litt smør, legg på skinke, ost, tomatskiver og noen løkringer. Strø på med oregano. Stek den i ovnen til osten er smeltet, evt. klem den sammen i et toastjern.
Mammaen til Turid Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 ananas tomater bacon (rester..) skinke piffi løkringer ...
mammamammamammamor Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 pizzasaus på boks eller tomat, skinke, shjampingjong, ananas ost og oregano og drysser salt på. gjerne et fint dryss med basilikum. inn i stekeovnen på grill funksjon
temi & keli Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Polarbrød er genialt som ostesmørbrød-bunn )
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 dette plerier jeg å gjøre som en vri på ostesmørbrødene, kan også ha i toastjern. Pleier bruke smøreost med krydder fra Tine, ost + krydder f.eks timian..rosmarin evt det du har. Ungene elsker det!! ) Kan oså ha en tynt lag med sennep under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå