Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst lage noen gode ostesmørbrød.. Pleier blir med ketchup, skinke og ost her.. Lyst på en ny vri

Fortsetter under...

Skrevet

sennep, ost, skinke oregano,

Noen ganger bytter jeg sennepen ut med kryddersmør

Skrevet

Lager jeg i toastjern er det bare ost, skinke og piffi, men lager jeg det under "grill" i stekeovnen lager jeg enten med tomat, ost, oregano/basilikum eller sennep, ananasring, skinke og ost (den siste høres fæl ut, men er overraskende god syns jeg).

Skrevet

Jeg rister først brødet litt, så gnir jeg et halvt hviltløksfedd på ene sia....sprinkler litt olivenolje...så tomat skiver og gjerne en ring rødløk eller to , litt grovkverna salt...tykke skiver med gjerne greddost på og litt urter, gjerne oregano og kansje litt pepper på toppen..

I steikovnen på 225 grader et lite 5 min

Skrevet

Dette er vel ikke direkte ostesmørbrød, men sinnsykt godt!

Del en ciabatta i to, smør på med litt smør, legg på skinke, ost, tomatskiver og noen løkringer. Strø på med oregano. Stek den i ovnen til osten er smeltet, evt. klem den sammen i et toastjern.

Skrevet

ananas

tomater

bacon (rester..)

skinke

piffi

løkringer

...

Annonse

Skrevet

Bacon og ruccolasalat er godt på ostesmørbrød.

Skrevet

pizzasaus på boks

eller tomat, skinke, shjampingjong, ananas ost og oregano og drysser salt på. gjerne et fint dryss med basilikum. inn i stekeovnen på grill funksjon

Skrevet

Polarbrød er genialt som ostesmørbrød-bunn :o)

Skrevet

dette plerier jeg å gjøre som en vri på ostesmørbrødene, kan også ha i toastjern. Pleier bruke smøreost med krydder fra Tine, ost + krydder f.eks timian..rosmarin evt det du har. Ungene elsker det!! :)) Kan oså ha en tynt lag med sennep under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...