Leen Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hei hei. Jeg får tidvis ganske sterke smerter i nedre del av magen og i korsryggen. Kan vare en halvtime, så går det gradvis bort. Noen som vet hva dette kan være? Kan det være bekkenløsning? Har fått litt vondt i korsryggen og i lysken den siste uken...Er i uke 34.
jente Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Ring til føden så tar dem sikkert en sjekk av deg,.,,
Leen Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 tror du det altså...hmmm...hadde det sist i går kveld...får se om det kommer igjen...håpte liksom bare at det var noe modning eller noe...
Pusejinta Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Hei.. Tippper det kanskje kan være bekkenet ditt. Jeg har vært mye plaget med bekkenløsning..Merker det ganske godt på kvelden da en er sliten etter en lang dag:) Helt normalt:) Er nok itte nødvendig å ringe føden. Dit skal man ringe når det virkelig er nødvendig. Men sånne ting må man se ann selv. Hadde du f.eks fått grusomme smerter i magen, plutselig fått en kraftig blødning eller noe som ikke er normalt under et svangerskap hadde det jo itte vært tvil om at man skal ringe lege, jordmor eller føden med en gang.
Pusejinta Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Kan jo også være modning... men det skal jo ikke være direkte vondt, kanskje bare litt ubehaglig. Syns du kan spørre legen din ved neste time om hva hun tror det kan være:) Spennede hvis det kan være modning.. Jeg er nå i uke 37..Trur kanskje at je driver å modnes nå. Hatt litt svake murringer rundt om nederst i magen som går litt bakover i ryggen. Kjennes litt ut som svake menstrasjonsmerter. Har også hatt diare siden i går og litt blod som har kommet fra skjeden:) Så håper at fødselen nærmer seg
Leen Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Tenker litt det samme som deg...vil ikke ringe med mindre jeg virkelig blir bekymret. siden det fortsatt er liv i magen og det kommer og går regner jeg med det ikke er noe farlig...bare ubehagelig...men tror nok det kan være bekkenet...
Pusejinta Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Syns at folk kontakter føden alt for lett i dag. Det er faktisk normalt at kroppen verker litt i et svangerskap eller at man har kynnere. eller hva det nå møtte være...Men selvfølgelig er det noe man reagerer kraftig på ved kroppen som ikke er som det skal skal man kontakte føden med en gang!!!! ellers hvis det itte er noe spesielt kan man jo bare å forhøre seg med legen hvis det er noe du bekymrer deg litt for..
Leen Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 oisann....da blir det spennende dager for deg fremover. Får håpe hun/han ikke lurer deg da... En ting er helt sikkert. Det skal bli godt å få kroppen sin tilbake i normale proposisjoner... Lykke til.
Pusejinta Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Ja man veit aldri når man blir lurt hehe Åja gleder meg voldsomt til å få tilbake kroppen min..bli kvitt alt vannet i kroppen så je får på meg skoa mine igjen Takk for det:) Masse lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå