Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på om dere vasker nye kosedyr til babyen jeg? Tenker det er mye kjemikalier og støv i sånne ting.. men har egentlig ikke vasket det jeg har fått nytt og lurer på om jeg bør.. Vasker alt av klær og sengetøy osv når det er nytt..

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker de først! Babyen min sutter på alt, så det er like viktig som klærne. Skal bamsen bare stå på hylla over senga i starte er det ikke noe vits i å vaske da..

Skrevet

Nei,vet du hva.. Det gjør jeg ikke.. Da skulle jeg vel ha kokt alt av andre leker og? Nei,når de blir så gamle at de putter alt i munnen tåler de det. Ikke bli altfor hysterisk...

Skrevet

Det er forskjell på og være hysterisk og på å være naiv.

Skrevet

Vasker ikke kosedyr.

Snuppa fikk en rød kenguru i dag, og den gikk rett i munn med en gang hun fikk den inne i butikken.

Skrevet

Vasker heller ikke kosedyr.. lillegutt putter også alt i munnen, kan jo ikke drive å vaske alt hele tiden.

Skrevet

Har begynnt å vaske yndlingsbamsene hennes. Hun gulper og sikler så mye i dem. Bedre å vaske regelmessig enn å drasse på en ekkel illeluktende kosebamse når mini er 2 år. Andre vaskebare leker kjører jeg i oppvaskemaskinen i vaskenett innimellom.

Skrevet

Jeg vasker!! Er vel hysterisk da. :) Men hun sutter på alt, og mye lukter det skikkelig "fabrikk" av når det ikke er vaska..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...