Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 ...fikk jeg et "trøstende" ord fra en sykepleier: husk at vi ser mange sånne som deg hver dag... Følte meg ikke spesielt mye bedre av at mange andre har det det like jævlig!! Ble litt provosert, jeg. Måtte bare få det ut!!
miss gunnilla Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Forstår deg og føler med deg! Fatter ikke at enkelte i helsevesenet kan være tilsynelatende så lite uten empati. Er jo greit at de ser mange eksempler, men det er da virkelig ikke hos helsepersonellet fokuset skal ligge. Og for oss som opplever det er det jo en fæl opplevelse. Ta vare på deg selv og tillat deg alt som gjør situasjonen lettere for deg!
Lemonia Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Da jeg hadde en SA sa legen at det var veldig vanlig. Føler det er litt i samme gate av kommentarer som den du fikk, men jeg tror ikke det er ment som at man skal føle seg bedre fordi mange andre har det samme, men at det er mer ment som at man skal forstå at det ikke er noe galt med _deg_, det er bare noe som skjer noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå