isi* med liten januar spire!! Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #26 Skrevet 10. juli 2008 Åhh så masse gode damer... Gravide damer er gode!!! Hihi. SaltogPepper: Takk for gode ord. Ja jeg visste jo egentlig det med lakserende tab. Er egnetlig en syrlig snope type hihi. Okei. Men luften kommer ut altså... Hihi for til nå har det vært slik at det bare blir rommling og "press" av all luften og den kommer ikke ut før resten av ... kommer hihi. Tussemor: Hihi ja jeg blir litt sånn wooh, jaja okei dere(sviger - mor og mormor) trenger ikke gå rund å syns synd i meg. Ikke det jeg vil. Men når de spør hvordan det går kan jeg jo ikke si jeg løper rundt å aldri følt meg bedre når jeg bytter på å ha baken eller hodet ned i doen hehe. Hihi godt å ha litt medfølelse, enda de egentlig faktisk er en helt fantastisk svigerfamilie =) Jammen det er fullt lov å titte litt inn her. Du er jo i den 12'te uke å sett hjerte, og dessuten sitter jeg utrolig pris på erfaringer!!! Er en uke lenger enn deg jeg da, er 13 fulle på lørdag. Så ligger ganske likt =) Svisker har ikke virket på meg. Samme med den der laktulose tror jeg det heter. Den du kan ha i te å sånn. Søtt greier. Det bare rummler og verker noe verre. Men de siste dagene har faktisk blitt litt bedre. Tenkte jeg skulle ta meg en tur på nattåpent å shoppe litt kremer, se om det var noen topper til den kommende mage og på apoteket å kjøpe inn diverse kremer. TAKK IGJEN
Sunni Skrevet 10. juli 2008 #27 Skrevet 10. juli 2008 Gå på tur! Masse! Jeg har hund og går minst en lang tur hver dag (halvtime-time) i tillegg til en eller to kortere, ikke hatt et eneste problem med slikt...før vi dro på en ukes ferie uten hund...hehe. (Jeg er forresten 18 uker.) Turen fungerer vel som en eneste lang massasje av hele fordøyelsessystemet, tenker jeg. Mye av grunnen til at pasienter/gamle får problemer med fordøyelsen er mangel på bevegelse, så da er vel bevegelse beste måten å sikre at alt går som det skal!
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #28 Skrevet 11. juli 2008 Drikk masse vann og kjør på med frukt. Det mykgjør tarminnholdet litt og så er det sunt for deg og babyen. Håper det bedrer seg seg etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå