Gå til innhold

Er det vanlig at mannen er med hos jordmor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samboern min har vært med på alt til nå, og han blir nok med på alt framover også. Er vårt første barn, så han er like spent og lurer på like mye som meg. men dette er selvsagt valgfritt.

Jeg syns det har vært godt å ha han med, og han er glad han har vært med!

Da får du/dere sikkert høre hjertelyden! Jeg fikk høre den da jeg var 13+4. Vi har ikke vært på tidlig ul så dette var første møte med babyen for oss begge! En stor opplevelse! Som jeg er veldig glad jeg delte med samboeren min!

Annonse

Jeg har bare forutsatt att samboern min skal bli med på _alt_. Vi skal jo bli foreldrer sammen og selv om det kan være en del informasjon rettet direkte til den blivende mammaen, så er det jo viktig at han får være med og ikke blir utenfor. Sansynligvis finner han det interessant ettersom det i grunnen er hans barn som står i sentrum.

Får dere høre hjertelyden så er det jo sikkert en hendelse som dere vil dele sammen!

Lykke til!!! :-)

Jeg hadde ikke med samboeren på første jordmortime - har sagt han kan være med på neste om han vil/kan. Men egentlig synes jeg det kan være greit å gå dit uten ham - særlig hvis det blir snakk om ting som underlivssopp, utflod , forstoppelse, luft i magen o.l - Liker å ha sånt for meg selv - i hvert fall til en viss grad. Du styrer jo selv hvorvidt du vil ta opp slikt, men jordmor kan ha mange gode tips og råd ift symptomer og små bekymringer man har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...