Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter, men er ikke så kjent med noen, så lurte på om noen visste om noen gode... ;)

Dette gjelder jo da modningsakupunktur...... ;)

Skrevet

Jeg går til en som heter Vibeke som holder til på markveien naturmedisinske senter, hun er veldig hyggelig og flink!

Skrevet

Jeg går hos familie-klinikken på Majorstua. Har aldri tatt akupunktur tidligere, så jeg aner ikke noe om hvor flinke de er. Men de har masse kunder og virker veldig proffe. Hun ene er til og med jordmor :-)

Skrevet

Jeg skal også begynne hos Vibeke Fjeld på Klinikkfjeld på Majorstua nå, har fått henne anbefalt, så håper det blir bra :)

Skrevet

Prøv Smestad helsesenter, akupunktør Gry Therese Melgaard :) Ligger i Smestadkrysset, adresse: Sørkedalsveien 90 A.

Skrevet

Jeg går også på familie-klinikken på Majorstua. Mille er jordmor i tillegg og spesialist på akupunktur til gravide:-)

Anbefales!!

Koster 650 kr for første konsultasjon. Da forteller du litt om hvor du vil ha nåler og evt sykdommer som må tas hensyn til, + at hun setter nåler på deg. Varer ca 1 1/2 time. De neste timene koster 350 kr og varer ca 30-45 minutter.

Jeg har gått til Mille helt siden uke 17 pga svangerskapskvalme og hun hjalp meg veldig. Siden har det vært pollen, hard mage, nesetetthet osv. Synes alt hjelper! Merker at jeg er tettere igjen nå som jeg ikke har hatt behandling på en stund.. Hun er gudskjelov tilbake fra ferie igjen 28.juli! Men du kan bare ringe nå til hun andre som jobber der og bestille time til Mille fra og med 28.juli.

Hun har også 3D ultralyd hvis det skulle være av interesse.

http://www.familie-klinikken.no/site/index.php

Lykke til!

Skrevet

Glemte å si at Mille selvfølgelig setter nåler for modningsakupunktur:)

Jeg skal begynne med det når hun er tilbake fra ferie:-D

Skrevet

Jeg har et mobilnummer til en som heter Mette som er jordmor og akupunktør. Hun hjalp meg med modningen forrige gang, og er strålende fornøyd. Vet at hun har flyttet siden sist jeg fødte, derfor kun mobilnummer: 99452777

Skrevet

TIL ALLE SAMMEN SOM HAR SVART MEG:

Tusen tusen takk for svar.... Vanskelig å velge....

Men siden det er så mange som velger å prøve dette, så vil jeg også!! Håpe på at noe skjer også hihi.... Er så sliten nå.....

Skrevet

Ja. Jeg anbefaler også Vibeke Fjeld på Klinikk Fjeld på Majorstuen i Oslo. super dame. Har du bekken og ryggsmerter kan hun hjelpe deg med dette også. Hun satte modningsakupunktur på meg i mitt forrige svangerskap, og jeg fødte på termindato!

Lykke til!

Skrevet

Veldig fornøyd med både Desiree Tanrikut og Per Sloth Jensen ved Centrum Akupunkturklinikk. Begge to er herlige mennesker og vanvittig flinke. Jeg har riktignok ikke gått til modningsakupunktur, men satt nåler for andre ting, men kjenner flere som har gått til modningsakupunktur der.

http://www.akupunktur-oslo.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...