Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MIni her fyller år om en mnd, og vi trenger noen tips om hva vi kan kjøpe, og hva vi kan ønske oss =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har alt, så vi satte penger inn til ham. Vi gav ham et puslespill...men det var jo bare for at han skulle få en gave å pakke opp.

Det som er svært populært her - og som vi har ønsket oss opp gjennom flere år er:

Brio togbane

Bankebrett

Badebasseng

Sangbok

Bøker

Den syngebamsen fra Fisher Price (mest populære vi har i hus)

Trehjulsykkel

Lite bord med stoler

Matboks

Skrevet

Vi ga selskapet vi:)

Vi så ikke noe grunn til å kjøpe noe særlig med gaven til 1 årsdagen, når de ikke forstår helt hva dette er...

Men jeg visste at han ville få mange gaver av familien også da:)

Da fikk han:

sandkasse,

ute leker

klær

masse andre leker

du kan også ønske:

ting til rommet hans.. (som leke teppe, barnebilder osv)

huskestativ

Skrevet

vi kjøpte sånn sandkasse/ bassengbalje. og så fikk han noen biler fra little people (fisher price) .

han ELSKER little people lekene det er store biler , gravemaskiner fly osv og små mennesker som du kan ta inn og ut , ingen små deler. er også mye annet som bil garasjer mm...

ett tips hvis du skulle kjøpe noe av dette er å gå inn påfisher price sin hjemmeside, der får du lekene for en 3 del av prisen enn hvis du dkulle kjøpt i lekebuttikken her .

lykke til

Skrevet

zandii, hva er adressen til nettbutikken til fisher price?

Har vært inne på www.fisherprice.com, men kommer ikke noen "nettbutikk" hvordan får man kjøpt direkte fra grosisten?

Skrevet

Vi kjøpte gyngesau fra Husfliden. Gutten vår ble veldig glad for den, elsker "bæ-bæ-lille-lam" som han kaller den.

Skrevet

Tusen takk for gode forslag! Vi får sette hodene sammen, og se hva som trengs i hus. Har masse av klær, men uteleker som huske og diverse barneleker (har mest babyleker) trengs det muligens mer av! =)

Skrevet

Skinntøfler og en liten traktor : )

Skrevet

Vi kjøpte en sånn bil som han kan sitte på og sparke fra. Bærtbært på rattet og håndtak bak så han kan dytte den forran seg.

Ellers ønsket han seg penger til bæremeis og ordentlig barnehagesekk. Han fikk begge deler :)

Kommer ikke på mer vi ønsket, men han fikk penger på konto, smykke, klær og leker.

Skrevet

Syns han har så mye, så jeg kjøpte ny bilstol til han, som han trengte...og litt nye klær!:o)

Familie og venner sto for lekene:)

Skrevet

Vi ga en stor bamse og en badeleke.

Andre ting vi fikk:

Duplo

Regntøy

Barnehagesekk

Trehjulssykkel med dyttestang

Penger

Klær

Parkdress

Skrevet

beklager:)

det er ikke fisherprice.com det er www.littlepeople.com jeg fant lekene. geniale i hvertfall.

Skrevet

Var inne og kikket på den nettsiden, men sender de til Norge?

Skrevet

Vi kjøpte ei sånn tralle de kan lære å gå med.Den ble selvfølgelig ikke brukt. Først nå, etter at hun har gått siden feburar at hun leker med den ha ha

Skrevet

Sandkasse!) Veldig populært, faktisk!

Skrevet

Littlepeople selger de paa Brio tror jeg!

Skrevet

Vet de selger det på mange leketøysbutikker, men den leken jeg så på i leketøysbutikken kostet rundt 450 kroner. På littlepeople.com kostet samme leke 150 kroner cirka...men tror ikke de sender til Norge.

Skrevet

Dette står på littlepeople.com:

International:

Orders and catalog requests may only be delivered to the United States, its possessions, and Canada at this time.

Så de sender desverre ikke til Norge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...