Gå til innhold

crinone og brun utflod

viny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo nå må dere kloke damer der ute hjelpe meg. Jeg har brukt crinone siden 19. mai og hittil har det godt bra men i dag morges kom det mye brun utflod ut. Jeg er 11+1 dag i dag og er selvfølgelig veldig redd for at det skal gå galt denne gangen også. Det har kommet veldig lite ut av crinonen hele tida men i dag så var det som sagt lysbrunt. Er det noen som har opplevd det samme. Jeg har jo merket at det har vært litt sårt og ømt å sette crinonen den siste tida og regnet med at slimhinnene er litt tynne pga den. Noen som har opplevd å dette og at det har vært ganske uskyldig????? Hjelp meg litt nå .hilsen en redd viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Viny,

Lurte akkurat på hvordan det gikk med deg.

Jeg har ikke erfaring med Crinone, men jeg har erfaring med brun utflod under graviditeten. I begge graviditetene skjedde det, og begge ganger gikk jeg til lege. Jeg oppsökte legevakt pga dette i den siste graviditeten, det var faktisk også i uke 11. Fostret levde og bevegde seg en masse, det var ikke noe galt. Det er ikke uvanlig med små blödninger under graviditet. Slemhinnen er full av blod og sprikker gjerne litt.

Når jeg hadde mine SA begynte de alltid med tunn vannlik rosa utflod, og siden fersk röd = blod.

Masse lykke til til dere,

Klem

Skrevet

I hele går var det absolutt ingenting annet enn vanlig blankt men i natt når jeg var på toalettet kom det litt igjen. Denne gangen var det litt brun orange lite men nok til at panikken griper fatt i meg. Denne gangen dusjet jeg litt opp i skjeden og en del av den gamle crinonen kom ut men den så forholdsvis grei ut skjønner ingenting. Skal prøve å bestille meg en time i dag hos en gynekolog. Jeg er på ferie i arendal og skal være her en mnd til og synes det blir for lenge å vente til jeg kommer hjem til nord norge. Håper at alt er bra er rimelig redd nå. hilsen viny

Skrevet

Har time hos gyn nå klokka 1200 er så redd at jeg er skjelven. Kryss fingre og tær for meg. Hilsen viny

Skrevet

Krysser alt som krysses kan og holder pusten i tillegg.

Skrevet

Tenker på dere.

Klemmer

Skrevet

Det endte med nok en ma og ble sendt rett fra legen til sykehuset for utskrapning. alt så veldig fint ut fosteret hadde vokst og alt var bra men hjertet slo ikke derfor var det ingen vei utenom. Men vi skal prøve igjen tida går fort men nå har gubben ligget på lading kjempelenge at det må da være en hel bataljon med stridsklare fotsoldater så vi satser på en gang til. Takk for at dere bryr dere her inne det er godt å vite at dere er der. Klem fra en skuffet og lei seg viny

Skrevet

Kjaere vennen,

Dette var ikke hva du önsket på din ferie. Jeg föler med deg, og kan bare ane hvordan du har det nå. Masse klemmer til dere to.

Mange her har haft flere SA og MA för de plutselig får en sund graviditet og en frisk baby. Selv om kan tiden nå etterpå föles hard. Håper at dere pröver igjen.

(Tenk på at når vi blir litt eldre kan EL skje når vi ikke tror den skjer, f.eks skjönner jeg ikke når jeg ble gravid de to siste gangene, det stemmer ikke med beregninge mine. Det jeg vil si er at dere kan pröve rett fra mensen er slutt og nesten frem till förste mensdag. Ikke bare konsentrere dere på få dager kring tenkt EL.)

Varme tanker,

Skrevet

Så urettferdig, Viny!

Lykke til med videre prøving!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...