Hegemor_ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Testet positivt i kveld... Har 2 nydelige barn allerede. Dette var ikke planlagt - og rent praktisk var det veldig dårlig timing. Tankefull nå...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei...jeg har også testet positivt..har 4 nydelige barn,og den minste er 9 mnd! Jeg er EKSTREMT tankefull nå...passer veldig dårlig..selvom vi brukte prev ble jeg på vei..sukk... Lykke til med tenkinga:) Trøsteklem..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Dårlige odds for Hegemor... :-)) Jeg håper dere finner ut av magefølelsen begge to... Ingen kan klandre dere for å ta abort dersom dere selv føler dere komfortable med den tanken - dere vet alt om hvor mye et nytt lite barn krever (og hvor mye glede det gir) og har deres fulle rett til å veie dette for og imot til deres eget beste. Må jeg få foreslå en sterilisering på et mer passende tidspunkt? :-)
Hegemor_ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Hmm - det må være noe med navnet . Tror ikke jeg klarer en abort, men vet ikke om samboeren "klarer" et ikke planlagt svangerskap selv om jeg vet han kommer til å være der. Det er jo så alvorlig det å få barn og jeg er redd for at noe skal forandre seg mellom oss om vi begir oss inn på dette som ikke var planlagt. Uff - dårlig formulerte tanker... Ganske mye kaos i hode akkurat nå. Trøsteklem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå