NoDoubt Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 - Justin Case - Liv Mohr - Hår ny. (frisørsalong i Norge som faktisk heter det! "Hårny hva kan jeg hjelpe med?" Hehehehe;D - May O. Nes Hmmmm... Kan mange flere men det står stille..... Hadde faktisk prosjekt om navn på skolen en gang. Fant mange morsomme navn der;D
Koala *g07* Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Mener å ha lest i avisa at det var et sted eller en stasjon som het Hell.
NoDoubt Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Stemmer det. Ved flekkefjord er det mange sæd plasser. Blant annet: Sæddun.
Bettybu Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Mensenrud... Konsvingertraktene Tannlege Røskerud Bleie, er vel et Hardanger navn..
Raych Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Edel Gran. Hun giftet seg med en som het Skog til etternavn, og ble da hetende Edel Gran-Skog:) Dette har faktisk skjedd:)
Northernlights Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Hell er der Værnes Flystasjon er (Trondheim Lufthavn) Det er ei gruppe på facebook som prøver å døpe det om til Hell International!
NoDoubt Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2008 Hehehehe;D Det fins faktisk ei gammel dame her i Norge som aldri har vært gift som heter Sæd til etternavn. Skal spare henne for å legge ut fornavnet og;-)
Northernlights Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Uff,nå fikk jeg dårlig samvittighet...Husker melkedama på barneskolen het Gran til etternavn. Hun bodde langt oppi etasjene i blokka vår, og vi ringte på og sa "hallo, hvem er dette?" "Det er fru Gran" "Åh, vi skulle ha Furu,vi!" før vi stakk av.....
Northernlights Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Gammelkjæresten til Henry Rinnan er gift i Sverige med en som heter Fitte til etternavn. Kitty Fitte. Hvorfor skifter de ikke navn?? :o/ Sorry,mener ikke å mobbe!! Og så var det Charles Kuk som hele tiden averterte i avisen i den staten jeg bodde i før. Han drev eget håndtverksfirma.. Charles Kuk fix it all...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Haha=) Ei i familien jobbet i utlandet, og jobbet med en dame som het Drita Fuhl. Jeg har levert telefonkatalog til en som heter Trude Lutt, da=) og så gikk jeg i klasse med en som het Anal, han var fra iran eller noe... uff, det er litt kjipt å hete på ungdomsskolen.
Northernlights Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Doktor Muus er en gynekolog i Trondheim iallefall.
_anna_ Skrevet 7. juli 2008 #13 Skrevet 7. juli 2008 jobba med en dame fra italia... hon hette Ester Poly:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 Jeg bor faktisk rett ved grensen til Hell, passende plass å bo, håper flyplassen blir omdøpt til hell international, hadde vært litt turist attraksjon:)
Tarantellamora Skrevet 7. juli 2008 #15 Skrevet 7. juli 2008 Ben Dover Stein Balle En nabo her heter faktisk Issam Drita
Northernlights Skrevet 7. juli 2008 #17 Skrevet 7. juli 2008 Drita Jensen er det ei som heter også. Sikkert en variant av Rita?
Zikosu og William Skrevet 7. juli 2008 #19 Skrevet 7. juli 2008 http://pub.tv2.no/kanal24/artikler/article1315513.ece
Northernlights Skrevet 7. juli 2008 #20 Skrevet 7. juli 2008 * Ilt i knittet=vondt i kneet på sognemål * Snadder og Snaskum AS i Trøndelag ler vi her opp av i hvert fall. Toten Transport er et tøft navn, spes da dem kjører i Tyskland. * Det står prisknuller på kaia i Kristiansand der masterferis går fra. Hilsen Christian * Bøgenes hus, det er du bibliotek! * Hotel Klitbakken i Løkken, Danmark! Slå den hilsen roger! * Hei! Er det ikke en advokat som heter Langballe?? * Klinge til nedstryger betyr bla til baufil:-D helsen en som har arbe me en dansk tjåkk rørmokkar:-D hehe * Tøs på svensk betyr noe som pappas lille jente. På norsk er det en helt annen jente det beskrives. * Jokkmokk er vel et bra ord. Det er en plass i Sverige hvis jeg ikke tar skrekkelig feil. * No grine dokke av danskene. Grine på dansk betyr å flire eller le * Nordmannen som ble funnet i en svensk telefonkatalog, han het Asle Tømt * Sjefen for spesialeffekter på ringenes herre heter Randy Cock, oversatt til norsk: kåt kuk!!! * Dick Cock er vanlig navn i holland hi hi * Få en øl heter, få en bæsj på svensk. * Hei gutter! Var i Egypt og der så vi ett butikkslikt hvor det stod artigianalen. Det var ganske så artig det gitt! * Kall barnet ditt Odd Simen og flytt til England * Svenske ørngått....= putevar HALLO!! * Synes det islandske navnet Sneipur er morsomt.. * Var i Brasil i fjor der så jeg Honda jazz, men den het ikke fitta som alle tror, men Fit som i passform * Lett vasking på svensk småpule * Peder betyr homo på Bosnisk. Ikke moro å hete Peder der nede * Restaurant Klitten * På dansk kan man ha kuk i computeren * Tenk dere da herr Aas og herr Søraas kom for sent til flyet i New York å ble ropt opp over høytaler anlegget. * Der et fjell i danmark som heter Ronkenbjerg * Steve Cook het faren til en jente i klassen min. så han finnes allerede her i Norge. Er australier, ikke amerikaner * Vi har et kraftselskap som heter Tussa Kraft, og islendingene stusser veldig når de ser skiltet når de kjörer forbi, for tussa betyr vagina og kraft = saus * Pippi Langstrømpe. På et el annet øst europeisk språk er Pippi pikksukk!!!! Slå den. * Heste kød til bøffer : hestekjøtt til biffer * Kjørte inn i en blind vei, og kom til enden. Dette var i byen TARM. Da ble det blindtarm og endetarm. * Hva med den norske by Kneppefelt ? Det er moro pä dansk * En kompis hevdet å ha funnet en som heter Lydia Nalen (lyd-i-analen) i telefokatalogen... Stakkar... * På Danske kloakkbiler står det "Høytrykkspuling" * Det er ikke så greit å hete Sørås i USA heller. Eller når Steinar Stolen kjørte dragracing i USA. "Stolen racing team” * Navnet; Bjørg Bærset kan uttales litt forkjellig¿ * Påhengsmotor på svensk er "aktersnurr" * Mitsubishi Pajero heter Montero i Spania. Pajero på spansk betyr onanist:). * Kake i litauen betyr drit * Jeg så et skilt til et firma som solgte badekar og boblebad der det sto at dem solgte bolebad. * Tettsted i Tyskland som heter föckinghausen * Var på treningsleir med Follo Fotball i Spania. Det skulle vise seg at Follo på spansk betyr " jeg puler". Fikk noen merkelige blikk for å si det sånn. * Donald-pocket på dansk heter Jumbobøg. Som e ganske morsomt. * I Danmark er det en plass som heite BALLE ! Ha ha. Bilen Chevy NOVA hadde dårleg salg i latin-am. No va, betyr: det går ikkje. * En morsom klassiker er bakerikjeden Bimbo som man blant annet finner i Spania * I Trondheim er det en gynekolog som heter Dr Muus og en hudlege som heter Per Skalle. D er jo litt pussig, hehe * Slorpestøur =sugerør å dinglegrøt er gele. * På persisk/farsi har et ord som heter "koss" det betyr på godt norsk fitte. Tenk hva våre iranske landsmenn tenkte når Norges mest kjente mann het Johan Olav "Koss" * Vi hadde en nabo en gang som skulle bestille et jule tre. Så han ringte og sa at han skulle ha et Grantre, til Eirik Gran, på Granbakken. * Dr. Kuuse var gynekolog på et østlandssykehus. Dr Krefting var lege på Sagene.og på Bjølsen var det en tannlege som het Røskeland. * Var i Tallin i sommer og der var det en svær, svær gate som heitte Pikk * Når vi skal bestille ved til vinteren er det lett å finne leverandøren, han heter nemlig Finn Skogen. * Min mann ble enda mer nervøs før han skulle inn til en rektal-undersøkelse da han fikk navnet på legen: dr. Barbari * Da vi skulle ha barn og måtte gjennom prøverørsbehandling, het legen som skulle hente eggene kirurgisk, Dr. Hentemann... * Hans-Hugo fra nordland e populær:-P Bare man si d fort:-) Han-shug-o:-P Elles har du hun som ruslet en tur, me typen Carl i hagen sin:- * Hei gutter min bestemor kjenne el kjente ei som het Signe Skrevet:-) * Har en kompis som heter Odd Willy. Gjett om han sleit når han var på tur i England odd willy blir rar pikk på engelsk.. ) * Willy Øye
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. juli 2008 #21 Skrevet 8. juli 2008 Det morsomste navnet jeg har hørt på lenge er Lydia Nalen. (lyd-i-analen)
Gjest Zima *PP?* Skrevet 8. juli 2008 #22 Skrevet 8. juli 2008 http://www.humor911.no/art.aspx?artID=886
Neijasså... Skrevet 8. juli 2008 #23 Skrevet 8. juli 2008 Ikke Sæddun, men Dunsæd og Øysæd (f.eks.). Ellers så synes jeg navnet Hans Lasken (og hans sønn Hans Lasken jr.) er litt vittig."Han Slasken" ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #24 Skrevet 8. juli 2008 Her i byn har vi lege balle og tannlege holtan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå