Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Lurer på å kjøpe en så jeg kan lage sunne, gode brød, men har hørt at de fleste som har sånn bruker den et par ganger, og så setter de den vekk. Hvordan er det hos dere? Bruker dere den mye? Hvilket merke har dere? Fornøyd?
M-N & sassy-susie Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 ehh, bake driiitgoe brød.. men dem bi så små, at vi bi avhengig av å bake 4 ganga i uka.. å da bi det ett tiltak å ta den frem.. å "desverre" har eg ei svigermor som bake 4 brød til oss i uka... så eg slipp..... GRRR! faens sambo som kun skal spise mora sine brød
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Akkurat... Blir de like små i alle maskiner tro? Du er nå heldig som får nybakt brød av svigermor, da ))
<3katie<3 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Vi bruker den ganske ofte, blir jo til at man kjøper en gang i mellom, men er veldig kjekk. Den vi har blir det ca normal str på brødene. Og vi har en med timer så det er bare å sette den ferdig om kvelden så er brødet ferskt og varmt når man står opp
Mom2Two Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Nei jeg hørte en brannmann uttale en gang at det er den største brannbomben man kan ha i hus, så det vil jeg ikke ha.
Northernlights Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Jeg fikk en sånn av ei venninne,men aldri brukt den. Huff,er de brannfeller,altså??
Mom2Two Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Ja, han sa det var det verste man kan ha i hus i forhold til brann. Han mente man kun burde bruke dem i våken tilstand under tilsyn, aldri med timer over natten. Det er det samme som at man heller aldri skal sove med vaskemaskin eller tørketrommel på.
Northernlights Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Det gjør jeg aldri uansett. Vasker klær bare på dagen,når noen er hjemme. Det ble brann bak tørketrommelen min for et par år siden, så det vet jeg kan skje.. Har aldri prøvd denne brørmaskina, men skjønner ikke at det kan bli særlig skorpe på brødet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå