~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hvordan henger dere den? Synes alltid det har sett så fint ut da jeg ser det. Vi kjøpte en og endelig har jeg fått hengt den opp. Hang den over hodeenden av senga, slik at den bare "dekker" halve senga. Men burde den ha hengt på midten slik at en "gardin" går ut på hver side? Synes det så så rart ut slik jeg hadde gjort det..?!
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 skjønner ikke helt..... har du kjøpt en til sprinkelsenga? eller til storesnupp? er den festet i taket eller what?
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Hehe... Til storesnupp, som henger i taket.
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 En slik en http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=795
Gjest irismor Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Hadde en slik myggnetting sak fra ikea. den ble hengt over midten av sengen. Nå så blir den brukt ute over en parasoll, håpløst å sitte ute på hytta uten et eller annen beskyttelse. Knotten er hysterisk morsom for tiden, kul umulig uten myggnetting. Hjelper ikke med knottmiddel, lys eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå