Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Har 2 barn, men kunne tenke meg en til i fremtiden. Hvordan er det å ha 3 barn i forhold til det å ha 2?
moni-65-mamma til 6:-) Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Å få et nytt familiemedlem, enten det er barn nr 2, 3, 4 eller 5, blir det en forandring. Da jeg fikk nr 3, hadde jeg en på 19 mnd og en på 3 år. Det gikk helt fint, det som jeg synes var den største utfordringen, var å legge om rutinene rundt barna, med soving, mat og bleieskift. Det spørs jolitt hva slags aldersforskjell du tenker deg mellom barna. Det blir jo enklere å få 3 mann når de to eldste er litt mer selvhjulpne... Med antall barn øker jo arbeidet, men også kosen:-)) Lykke til!!!
monkri mamma til 4 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hei. Jeg har 3 barn. ei på seks, en på snart fem og en på to år. Jeg synes d går helt fint. Eneste jeg syntes var slitsomt var at jeg fikk to bleiebarn. de to elste er jo ganske tette. er 15 mnd mellom dem. Er kos med mange unger. Kunne tenke meg en til og d kommer til å skje snart. skal ta ut hormonspiralen i august. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå