Gå til innhold

Maxi cosi mura vogn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Jeg har bestilt denne vogna. Har ikke hørt så veldig mye fra folk som har prøvd den fordi den er som du sier helt ny. Men jeg har vært og sett på den på Barnas Hus. Synes den er kjempe fin! Stor og god bag som kommer høyt opp. Og så er det jo genialt at man kan bruke bilsetet på samme understell. Jeg har kjøpt maxi cosi sitt bilsete også. Jeg har bestilt Maxi Cosi Mura 4 (det er den varianten med 4 hjul) i svart/grå. Kjempe fin. Skal hente den til uka.

Hvis du vil ha denne vogna, sjekk www.babycare.no. Jeg sparte mye penger på å handle her!

Lykke til!

Annonse

Har nettopp kjøpt denne jeg også! Virker kjempesolid. Jeg er snart tobarnsmamma og har jo lært av gamle feil, så visste nøyaktig hva jeg ville ha denne gang:-) Denne vognen har alt jeg ønsker meg! Jeg har bare kjøpt bilsete m/base, sportsdel og softbag. Dette kom på ca7500 og det var da 20 % på denne vognen på Barnas hus. Jeg får baby i november så jeg bruker nok den gamle Basson Duo vognen min m/hardbag de to første mnd når jeg skal ut på trilletur. Synes det er perfekt med to vogner, da kan jeg ha den ene stående i bhg når lillegutt begynner der, istedet for å dra den frem og tilbake slik jeg gjorde med førstemann. savnet veldig en softbag sist gang, gikk å dro på den tunge bagen..Denne gang skal det virkelig bli comfort:-) Er så deilig å ha litt erfaring i barnevognjungelen...Er dere flere erfaringer rundt denne vognen?

vi skal å ha denne vogna, med hardbag =) syns den er kjempelekker !! å siden vi har maxi cosi bilstolen å, så er d jo kjempegreitt å bare klikke den på =))

skal vente med å bestille til vi vet kjønn vi, vil ha blå eller den rosavarianten...

har hørt at vogna er kjempekjekk, men at sportsvogndelen er litt upraktisk...da tenker jeg, at d kommer jo an på når på året man får bebiss ... vi får til våren, så når ungen er 6 mnd å stor nok til den sp.deln, går d jo mot høst igjen, men vi har ei svær å lun "vintersportsvogn" etter storesøstra som vi skal bruke til vinteren...å da vil jo den sp.v.delen som følger med vogna, være super mot våren igjen =) å de som får høst/vinterbebiss nå, vil den jo være super hele tida... =))

syns den er kjempefin, virker stødig å grei, å simpelten digger den hardbagdelen !!! =)

gleder meg til å shoppe !!! =)))

• 2 uker senere...

Har ikke tatt i bruk vogna enda, da jeg venter barn i slutten av september...

Jeg kjøpte vogna på Happyland Babyshop i Svinesund, der ga jeg 5300,- (NOK) for Maxi Cosi Mura 4 med sportsdel + hardbag'en

Jeg synes den er kjempeflott, og skal i tillegg kjøpe MaxiCosi Cabriofix bilsete.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...