Gå til innhold

Fødselsvideoer på youtube?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett noen fødselsvideoer på youtube?

Er det bare dumt...??

Jeg dras mellom nysgjerrighet og rdsel for å se noe som gjør at jeg gruer meg mer enn nødvendig.

Tror på å gå til fødselen med innstillingen; jeg vet ikke hva jeg går til, det kommer til å gjøre vondt, jeg skal prøve å være tøff. ...:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138185055-f%C3%B8dselsvideoer-p%C3%A5-youtube/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg har sett kjempemange fødselsvideoer på youtube, og synes det er veldig lærerikt. De jeg har sett har ikke vært fæle, men bare like forskjellige som fødsler er. Du bør også se serien Jordmødrene på nrk.no, og barnmorskerna på svt.se hvis du ikke har sett disse to. Helt fantastisk!

Ragnhild

jeg har selv sittet og sett på jordmødrene og jeg blir bare sååå rørt.... triller noen tårer i ny og ned... :)

barnmorskarna eller hva det var er tatt bort igjen, men tror det finnes noe sånt på dansk tv også... husker ikke hvor..

har tittet på endel amerikanske fødselsvideoer på youtube. satt ofte igjenn med følelsen av at de er litt rare og sprø i huet;) Setter hjemmefødsel i ett nytt perspektiv.

Å la sin 7 år gamle datter filme fødselen, eller la din 5åring ta imot babyen blir litt for drøyt i min bok. hehe

Såååååå naturlig er ikke en fødsel altså....

de skandinaviske jordmorseriene er derimot veldig fine syns jeg og mer likt hvordan det blir for meg, (tror jeg;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...