Gå til innhold

Skrev et innlegg litt lenger om slanketips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noen som kan gi meg et hint hva jeg foreksempel kan spise til frokost,lunj,middag osv..... Hvordan gjør dere d??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser sånn her :

Havregrøt, el med mye karbo til forkost for å få en kick på forbrenningen, men jeg trimmer før frokost helst da for å gå rett på fettlagrene..

Lunsj spiser jeg som regel knekkebrød ol mat med mye fiber..

Middag prøver jeg å holde meg til for det meste proteiner og flerumettet fett, som feks fisk og kylling, med lite tilbehør, og ikke noe karbo på kvelden..

Spiser også en del frukt, fordi fruktfiber bider seg til fett så det taes ut av kroppen, og selvfølgelig masse vann :)

Jeg er ikke på noe lavkrabokur eller noe slikt, bare passer på å spise lite karbo på kvelden og jeg raser ned i vekt, med hjelp av amming da.

Skrevet

hei lykkelee

Så flink du er!!

Rekker du å trimme før frokost med en liten? Imponert.

Når begynte du med dette etter at du hadde fått babyen?

Har hørt man ikke skal slanke seg så veldig første tiden når man ammer?

Vet ikke om det er fordi det går utover produksjonen eller hvorfor.

Gikk alt fint med deg?

Kan jeg spørre hva du trener og?

Jeg gleder meg til å komme i gang med trening igjen selv.

Skrevet

Ja jeg tar med meg vesla på joggetur i vogn.. hehe :)

Har egentlig alltid trent veldig mye, men føler ikke for å ha henne på barnepass på treningsenter, så derfor gjør jeg det beste ut av det hvertfall fram til det blir veldig kaldt..

Nei, man skal vel ikke slanke seg så veldig, men det er vel fordi det kommer en del miljøstoffer el i melken, men det gjelder jo om du virkelig slanker deg, det er anbefalt å trene selv om du ammer, men det er ikke anbefalt å kutte ned så veldig på matvarer, så om man bare spiser sunt så skal det ikke være noe problem..

Har ikke merket noe på produksjonen min hvertfall, men vet ikke om det kan gå utover den..

Også spiller jeg litt wii fit når vesla sover på dagen da.. hehe :) vet ikke hvor mye tynnere jeg blir av det, men er jo ganske moro trening!

Skrevet

LYKKELEE!

Hvor lenge går du hver morgen? Og spiser du aldri noe usunt?

Hvilken frukt er best?

Skrevet

jeg jogger og går spørs hva jeg orker, i ca halvtime - 3 kvarter.. men ikke hver morgen da det orker jeg ikke, men prøver å få til hvertfall 4 dager i uken.

Det er så mye mer effektivt å gå før frokost siden da har du ikke noe energi som skal forbrennes før et begynner å ta av fettlagerne, men man orker igjen ikke så lenge når man ikke har spist da..

Jeg prøver å holde meg til en dag i uken hvor jeg spiser usunt.. men hender jo selvfølgelig at vi har litt dårlig tid og jeg må ty til en burger, men burger og pizza ol er jo igrunn nesten værre enn litt godteri.

Aner ikke hvilken frukt som er best jeg, hehe, vet bare at banan er rask energi og mye karbo, så det bør du jo helst unngå på kvelden da :)

Men veldig fint om du trener for å bygge muskler.

Skrevet

www.greteroede.no

meld deg inn i vektklubben, det er gratis og motiverende;:)

Du kan også få middagstips på mail. De har også masse oppskrifter på nettsiden sin. Det er dritgod mat!!

Lykke til!

Skrevet

Nå ble jeg super motivert.

Skal begynne å gå fort på morgenkvisten nå jeg og.

Flott å høre at det ikke går utover produksjonen, hvor stor er babyen din?

Eller hvor stor var den når du begynte med dette?

Skrevet

Jeg begynte da hun var 2 og halv mnd..

Orket ikke noe før, og gikk liksom bare hjemme og ventet på å gå ned i vekt samtidig som jeg spiste utrolig mye dårlig mat. Lett å ty til litt fast food med en nyfødt hjemme ;)

Men det var ikke før jeg begynte å skjerpe kostholdet at jeg virkelig så at jeg begynte å gå nedover på vekten, det funker hvertfall meget godt på meg, er vel sånn disse bodybuilderne driver når dem skal gå ned i vekt for å få fram musklene sine. hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...