Gå til innhold

Uke 12 og mista masse blod, men babyen lever... Noen med samme opplevelse??

(Svanger)

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt paa aa lete i flere timer paa internett naa, men finner ingen ting om det jeg opplevde i dag.

Dagen startet fint 12 uker i dag!

Rundt klokken 11 fikk jeg plutselig vondt i magen og underste delen av magen var helt hard og veldig folsom. Litt senere hadde jeg en rar folelse i underlivet og jeg ble helt vaat. Det rant blod... Jeg var helt overrasket og visste ikke hva jeg maatte gjore. Det fortsatte aa renne og renne... Plutselig skjonte jeg at jeg burde ringe legen. Jeg var helt fortvilet! Da legen en time senere lyttet paa magen min var det en hoy og tydelig dunking der inne..!! babyen lever.

Litt senere stoppet jeg og blo og magesmertene ble mindre.

Naa er jeg helt forvirret (og kjempeglad selvfolgelig!)

Jeg lurer paa om det er andre som har opplevd noe av det samme, for jeg syntes det er saa rart. Jeg blodde kjempemasse i over en time og plutselig stoppet det igjen. Livmora var helt hard, men naa er den myk igjen. Kan jeg fortsette aa glede meg over babyen, eller bor jeg gaa ut ifra at det er noe galt?

Blir veldig takknemlig for svar!

Hilsen Marit

Fortsetter under...

heisann eg er 21 uker nå, men i uke 19 så begynte eg o å blø kraftig eg ringte t sykehuset me ein gong å fekk komma inn, der på undersøkelese, d viste seg at morkaka hadde sklidd litt ner foran opningen, men eg har ikje blødd någe etterpå, å morkaka er nå på vei opp igjen heildigvis, eg går oftere på kontråll nå, og pga eg e litt redd får morkakeløsning, d har eg hatt me den første banet mitt. men nå e alt fint. eg trur ikje d e någe galt, d kan vær morkaka så tulla der hos dei o, men vis du begynner å blø son mensen aktig at du blør mye så ring t fødeavdelingen på sykehuset å snakk me jormødrene der, eg trur dei har bedre greia på d enn fast legen din,

eg skjøl går helst kunn til jormor eller på kontroller på sykehuset nå.

men d e vel kanskje får eg har ein utlenning t lege så eg ikje fårstå någe av hehe.

Hei hei!! dagen min startet fint i uke 12 til meg også. vært i bassenget me gutten min på 3år..det var en veldig varm sommerdag.. på kvelden fikk e så hodepine,la me på sofaen og sovnet,våkna av at jeg måtte på do. plutselig kom det blo..det bare rant. ble selfølgelig veldig veldig redd,trodde jeg kom til å miste..hadde ingen smerter. ringte til vakthavende,og ble henvist til gu og ul til st.olavs. der fikk jeg se den lille sparke å hjertelyden var bra. tenker masse på dette enda,men må bare tenke på at det vokser å det så bra ut på ul. har ordna me time til jordmor selv nå. 1.kontroll er etter ul i uke 20. er i uke 14 nå. syns det var en sein kontroll..var for noen dager siden å fikk høre en klar god hjertelyd. håper det går bedre med deg? er ikke godt å ha den redselen der!! lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...