huldra87 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Åh, Aksel er så flott og stødig navn! Min kjære bestefar het det. Bare så synd at sambo ikke liker navnet, ellers hadde oppkalling etter han vært høyakuelt! Men men, man kan vel ikke få alt her i verden.. ;-) Men hadde jeg vært alene om navnevalg så hadde det blitt Aksel Johannes. Det synes jeg er så fint :-) Andre forslag: Aksel Marelius Aksel Johan Aksel Andrè Aksel Kristoffer
Tante Blås Squaw Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Aksel Sebastian Aksel Herman Aksel Martìn Aksel Kornelius Aksel Heine Aksel Jonatan Aksel Benjamin
plass'n Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Skal du gå tilbake til våre beste/oldeforeldre, kunne Aksel Olai være et bra alternativ, klinger bra iallfall Aksel Oliver Aksel Elias Aksel Marius klinger også brukbart
Vannmann35 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Aksel Johan Aksel Andreas Aksel Kristoffer Aksel Olai
birrisj05.02.09 Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Ikke André. ALLE heter André til mellomnavn! Aksel Christopher
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2008 Favorittene mine: Aksel Kornelius Aksel Elias ...og et eget påfunn: Aksel Valdemar
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #8 Skrevet 11. juli 2008 Jeg ville ikke valgt Aksel Elias, da Elias er veldig i vinden for tiden + at det blir aksEL ELias, altså litt mye 'el' etter hverandre. Da må du puste veldig lenge etter Aks-EL før du sier EL-ias. Aksel Cornelius - ville skrevet Cornelius med C - er flott, men vær obs på at det blir hele 6 stavelser Aksel Valdemar synes jeg var flott. Hva med Aksel Tobias? Eller Aksel Edin?
Gjest Skrevet 11. juli 2008 #9 Skrevet 11. juli 2008 Aksel er mitt favorittnavn... og har tenkt litt på mellomnavn, men synes egentlig navnet står aller best alene. Av forslagene som har kommet her er det eneste jeg synes er brukbart Aksel Olai. André er vel et vanlig mellomnavn fordi det klinger godt med mange andre navn, så også her, men jeg ville likevel ikke brukt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå