Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hei! Jeg er 19 år og gravid i uke 19 nå. Er usikker på hvem som er far, men har innfridd meg med at det finne vi ikke ut før etter barnet er født. Det eg går å lurer på er: Var på ultralyd og fikk vite at eg har 2 morkaker i magen, men såg bare ett foster på ul. e det slik at det er 2 da, når det er 2 morkaler, at den ene ligger bak den andre? kan det være at begge skal bli far da? til hver sin liksom? for hadde sex med begge samme helga,at 2 egg ble befrukta?går det ann? å få tvillinger med forskjellig far?.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Heihei. Om det er slik at tvillingene er toeggede, altså at to egg er blitt befruktet, så kan barna ha hver sin far ja. Huff, dette er en sinnsyk kjip situasjon å komme i! Er sjeleglad problemet mitt "bare" er at jeg ikke vet hvem som er far. Håper virkelig ting ordner seg for deg, og at du klarer å nyte svangerskapet til tross for dette. Masse lykke til i all fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå