Gå til innhold

jeg har vært på ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

og høgdal sa vi kunne være veldig forsikige optimistiske, da livmoren min var ganske så tykk(2 cm) på RD 10, jeg tok samtidig blodprøve, for å sjekke hcg , men får ikke svar før onsdag etter klokken 13...blir noen lange dager og timer til det gitt... har bare negative hjemme tester, men det er fortsatt litt tidlig.

eggstokka mine var fortsatt store ( 9 cm ) så jeg må holde sofan i noen uker til , ingen gåturer var beskjeden .....alltid like gøy å sitte i sofan heeele dagen!!! not!

hun sa og at det var bare å håpe på at det ikke ble tvillinger, for da kunne det bli ganske dramatisk for eggstokka mine...

så nå krysser jeg fingra for at hvertfall en spire sitter ( om noen dager)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lillebie:-)

Har tenkt masse på deg og fulgt med her. Jeg håper virkelig det er en liten spire inne i deg som bare klorer seg fast. Jeg ønsker deg masse lykke til med blodprøve og alt. Krysser alt jeg har nå:-) Du har gått gjennom mye nå synes jeg. Du fortjener en spire:-)

Skrevet

å tusen takk:-) er så godt å få støtte fra dere fantastiske jenter her inne :-) skal selvfølgelig oppdatere hvordan det går med blodprøva :-)

håper det går på neste forsøk for deg pysekatten:-) xxxxxfingra :-)

Skrevet

Det håper virkelig jeg også. Vi har nytt uttak i uke 35:-) så nå er jeg snart igang med spray og sprøyter igjen. Gleder meg vilt og håper det blir noe og sette inn denne gangen.

Skrevet

det skal nok bli deilig å begynne igjen da :-) det er bare å holde seg positiv og tenke på at babyen kommer- før eller siden :-)

Skrevet

Ja det skal bli veldig godt å komme igang igjen. Gleder meg nesten til sprøyter og alt;-) Jeg vet at jeg skal bli mor før eller siden og roer meg med det. Det vil du også få oppleve skal du se. Men nå krysser vi fingrene for at det går denne gangen.

Skrevet

ja jeg skjønner hva du mener....jeg satt å tenkte, at skulle det ikke gå denne gangen, så er jeg skikkelig gira på å sette sprøyter igjen :-)

men jeg har en god magefølelse, litt skremmende å "si høyt" men jeg har det :-) får bare håpe den stemmer :-)

ah jeg ser bare gravide og babyer på butikken og overalt om dagen.....

Skrevet

Ja sånn har jeg det også. Vil bare så gjerne ha sånn stor mage jeg også. He he. Det er veldig rart med sånn magefølelse. Jeg hadde veldig dårlig følelse sist. Ble nesten ikke lei meg da legen kom med de dårlige nyhetene, for jeg visste det egentlig. Men har veldig god følelse for neste forsøk. Den pleier som regel å stemme og det er nesten litt skummelt;-) Blir jo spennende å se. Er veldig spent på svaret på prøven din til onsdag. Håper, håper, håper:-)

Skrevet

huff i dag fikk jeg en dårlig magefølelse og enda en negativ test.. denne psyken får kjørt seg litt i ventetiden må jeg si!!!..RD 11 kan fortsatt være tidlig, så jeg får bare krysse fingra...igjen og igjen...

har liksom så mensen smerter i dag, ikke bare murringer liskom. TR hold deg unna! :0)

Skrevet

Nei det er ikke bare med den psyken. Kan være noe skikkelig dritt noen ganger. Jeg ser det er ditt første forsøk og du er ung så dette skal ordne seg vet du. Det som er viktig hvis ikke det går, er å være lei seg et par dager og bare begynne ny planlegging. Komme seg opp på hesten igjen liksom. Det virket ihvertfall på meg. Det får opp håpet igjen:-) Nå bare nyter jeg hormonfri sommer og koser meg. Tror jeg hadde uttak samme uke som deg??? Uke 26???

Men håper det går xxxxxxxxxxx

Skrevet

ja hadde uttak onsdag uke 26, satte inn fredag 27.06. ja jeg prøver å forberede meg, har hatt noen tårer i dag, og gruer meg hver gang er er på do, for å se tante rød !da blir det nok enda fler...men skal nok tillatte meg å sørge litt ja, før jeg planlegger neste tur ned. bare fryktelig irriterende at hun dama på Nordica nesten ikke ville gi oss "pakkeløsninga" men sendte med oss regning for kun dette forsøket, for sjangsene var så store for meg.... så kommer tanta i dag får vi håpe den sitter på neste, så vi ikke taper så mye på det _(når man tenker økonomisk mener jeg)

Skrevet

Jeg så litt lenger oppe her at du hadde fått mensen nå. Utrolig kjipt:-( Jeg føler virkelig med deg. Så utrolig dårlig at de ikke ville gi dere pakkeløsningen. De kan jo ikke vite sånt. Og det er jo masse penger det er snakk om. Har ei venninne som er sunn og frisk og hadde gode odds. De dro til Danmark og trengte 3 forsøk før lille tulla satt. Kjenner jeg blir irritert på dine vegne.

Men nå må du stelle litt godt med deg selv i noen dager og vite at jeg tenker på deg. Neste gang blir det kanskje vår tur. Er jo gode sjanser for det:-)

Stor god pysekattklem på vei til deg:-)

Skrevet

ja jeg kjenner jeg blir irritert selv, er snakk om endel penger...men de tjener nok godt på det der...si til par at man ahr så gode sjangser at det ikke er vits å betale for mye....

huff ja jeg får ta meg sammen helt til jeg kommer hjem(er ikke hjemme) da klapper jeg nok sammen i tårer kjenner jeg.

men ja, da satser vi på neste runde :-)

takk for trøstepysekattklem :-)

Skrevet

Har de ferie på Nordica også? Eller kan du komme fort igang igjen? Er rart ikke det går an å endre på det når en ser at en trenger flere forsøk. Dere burde kunne få sånn pakke nå synes jeg så ikke det blir så sykt dyrt. Selvfølgelig med første forsøk inkl;-)

Skjønner godt at du er lei deg nå. Er skikkelig berg og dalbane for følelsene våre dette. Ihvertfall når det virker som de "garanterer" deg at det går.

Skrevet

Ring til Lindenberg så kan det godt være at du får gjort om forsøket til en pakke. De gjør ofte det.

Skrevet

de sier sikkert at det kan de ikke huske å ha sagt hvis jeg konfronterer de med det, men det er verdt forsøket. ja burde være mulig å endre på det ja...litt teit at man må bestemme seg på forhånd liksom....

nei de har ikke ferie på nordica, men siden jeg er overstimulert så må jeg vente til eggstokka har blitt normale igjen....får håpe det er snart, slik at jeg får starta opp neste mensen kanskje....

Skrevet

gjør de`?? kanskje greit å vente til i morgen når jeg får blodprøvesvarene???

Skrevet

Jeg håper det går fort over sånn at dere snart er i gang igjen. Kommer til å følge med deg på veien og heie på deg:-) Gjør som Chaiemae sier og ring ned. Er verd et forsøk. Lykke til:-))))

Skrevet

Jeg fikk tilbud om det i fjor men hadde dessverre ikke råd. Sikkert lurt å vente til du får blodprøvesvaret. Krysser fingrene for deg.

Skrevet

ok takk for tipset, da venter jeg til i morgen med å ringe Nordica.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...