Månestråle75 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 I dag er det 10 dager siden jeg var til min første inseminasjon hos Nordica, og 12 dager siden jeg satte eggløsningssprøyten. Nordica sa jeg kunne teste på dag 14, som for meg er på fredag. Er det totalt bortkastet å ta en test før fredag? Kjenner tålmodigheten henger i en tynn, tynn tråd nå ;o)
lubbeline Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Tja, jeg testet positivt på dag ti ved IVF...men vet ikke de sier jo man skal holde seg lengst mulig...jeg klarte ikke det;-)
Deneb Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg testet også veldig positivt på dag 10, men hos noen kan det jo gå flere uker etter inseminasjon før testen blir positiv. Tror jeg testet første gang på dag 7, he he - tålmodighet er ikke min dyd )
Magstar Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg testet positivt dag 9 etter innsett ved IVF. Lykke til : ) heier på pluss!
Månestråle75 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2008 Takk for lykkeønskningene :-) Kanskje jeg tester i morgentidlig.. Hvis jeg tør..
AM37 Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Hei. Jeg testet negativt på dag 12 men positivt på dag 14. Om du tester eller ikke vil jo ikke ha noe å si for det endelige resultatet så du må bare kjenne hva som er best for deg. Hvis jeg skulle gjort det igjen, ville jeg ha ventet. Den negative testen på dag 12 og skuffelsen jeg fikk selv om jeg visste det var tidlig vil jeg unngå hvis jeg skulle velge..... Oppturen ved positiv test er stor uansett! Lykke til!!!!!!!!!!!
Månestråle75 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 Når jeg gikk og la meg i gårkveld, var jeg helt bestemt på at jeg skulle ta en test så fort jeg våknet. Hadde til og med lagt frem testen på vaskemaskina ;o) Når jeg våknet nå i stad, var det første jeg gjorde å legge testen fint tilbake i "babyesken" min. Så gikk jeg på do, og nå er det forsent.. Planen nå er vel å vente så lenge jeg klarer..
Månestråle75 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2008 Ikm er søndag, men Nordica sa jeg kunne teste etter 14 dager, og det er fredag. Tror ikke jeg holder ut lenger enn fredag - hvis så lenge ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå