Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Akkurat bestilt 3D ul time nå.. men kom til å tenke på.. Blir det full kontroll der også? Sånn veiing og blotrykk etc osv? Nokså noia for undersøkelser.. så håper noen kan fortelle om hele 3d timen sin=) Sånn før og etter selve ul'en også. Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg tok det med lillegutt. Det var ikke noe mer en 3d UL:o)
MammaMia=) Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Var ingen veiing eller sjekk av blodtrykk når jeg var på 3D. eneste som ble målt var babyen. hvor stor hun var og hvor mye hun veide. ikke noe annet.. Bare å glede deg til du skal dit=)
hildehovde Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Har veldig lyst på 3D ultralyd herre gangen æ å. Mitt tredje svangerskap og mest sannsynlig det siste...... Men korr gjør man det og korr my koste det?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Slæpp off. Det er ikke noe legebabbel. Han som 3d'et meg var ikke lege engang, men sonograf. Dette går så bra så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå