Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Laila Antoinette... Seriøst?

Det er en skrekkelig kombinasjon! Laila er et fint nok navn. Antoinette er veldig tungt og klinger pompøst på norsk. Kombinasjonen blir veldig "Pondus-sk", a la Chantal-Beate og Åslaug-Michelle...

Mye heller Laila Marie! Eller hva med å bruke Tone som oppkalling etter Antoniette? Tone Laila er heller ikke noen perfekt kombinasjon, men bedre enn alternativet (hvis du må kalle opp etter begge på en gang, da).

smak og behag ! dette likte ikke jeg... ingen av delene.. ble veeldig tungt og tjally, syns jeg da .... (ikke meninga å være frekk=)) enig i den "Pondus-feelingen", med Beate-Paula, Tone-Turid o.l..... men for all del; smak og behag... =))

Helt ærlig synes jeg ikke noe om navnet Laila, er nok blant de som synes det er et harry navn. Men det er jo koselig med oppkalling og du har nok helt sikkert et helt annet forhold til navnet enn jeg. Uansett synes jeg ikke det passer sammen med Antoinette. Ville nok heller godt for noe som er mer "norsk" og enkelt, slik som Marie

Vel, altså... Oppkalling er jo koselig! Laila har jeg nå bare gode assosiasjoner til. Og jeg synes ikke at Antoinette er særlig utenlandsk, da jeg forbinder det med min samboers bestemor som het det til mellomnavn. En koselig dame var hun også! Jeg vet ikke helt om jeg likte kombinasjonen av de to navnene, men den blir bedre ettersom jeg tygger på det..

Annonse

Jeg synes det er koselig med oppkalling og både Laila og Antoinette er fine navn men kanskje ikke sammen... da likte jeg bedre Laila Marie eller Marie Antoinette.

Skjønner ikke helt forskjellen på å bruke begge navnene til din mor og din mor + oldemor sine navn... hadde skjønt det bedre hvis han ikke ville ha begge navnene fra din familie og heller ville ha ett fra din og ett fra sin familie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...