monkri mamma til 4 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Hei. Er ei jente på 31 år og har 3 barn. jeg satte inn hormonspiralen nesten 2 år sia. nå har jeg begynt med blødninger 2 ganger i månen og blærekatar. tenkte j skulle ta den ut i august. tar det lang tid før man blir gravid? noen som vet?
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar* Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Etter at du tar ut hormonspiral skal du kunne bli gravid allerede samme dag, dersom forholdene er tilrette for det Jeg ble gravid ved tredje EL etter fjerning. Vi håpet på april-baby, får juli-baby Lykke til!
AL78 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg ble gravid 4 mnd etter uttak med mellomste barn. Nå venter jeg mitt 3 og ble gravid 6 mnd etter uttak av spiralen.
monkri mamma til 4 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Kan man begynne å blø fært etter å ha tatt ut hormonspiralen? Har hørt at noen har blitt gravid med den. Går mye kvalm, vondt i magan og hodet. har tatt test og den var negativ.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg blødde litt kraftigere enn en vanlig mens noen dager etter at jeg tok ut spiralen, så hadde jeg en normal mens og ble gravid etterpå. Så for min del gikk det 1,5 mnd fra jeg tok den ut til jeg ble gravid.
Trollkatt Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Jeg fikk mensen dagen etter at jeg fjernet hormonspiralen, og ble gravid med en gang. Legen ble temmelig overrasket da jeg dukket opp for første svangerskapskontroll bare noen uker etter at hun fjernet spiralen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå