Gå til innhold

Da har jeg vært hos gyn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev i forrige uke, så bestilte jeg time hos Kvinnedoktor'en i Tønsberg, og der har jeg nå da altså vært!

Først og fremst må jeg si jeg ble overrasket over den flotte butikken man først kommer inn i!! Og så var det en jordmor som betjente butikken, kjempekoselig

Legen var også veldig koselig! Han tok først en graviditetstest siden mensen oppførte seg så rart denne gangen - men den var selvfølgelig negativ...

Deretter var det innventig ul. Legen forklarte hva han så hele tiden, så det var veldig bra.

Alt ser i allefall helt fint ut hos meg, så nå skal jeg forsøke el-tester denne mnd, og så skal jeg evnt ta kontakt med ham igjen i september for evnt å få pergo...

Jaja, ikke noe forandring sånn sett altså! Hehe, må le litt av meg selv; Er litt "skuffa" nå - akkurat som om jeg trodde at han kunne knipse i fingrene, og så var jeg gravid... hehe

Neida, vi må bare fortsette som før - med sex annenhver dag rundt el!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott :-)

det er nå litt godt å få sjekka seg uansett. Jeg fikk samme beskjed som deg, alt så fint ut, men hva hjelper det om vi ikke blir gravide? Jeg fikk pergo, og da satt den med en gang gitt.

Masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...