Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Cai\Kai Kaja Andrea Pia Elise Emilie Simon Eline Har utenlatt disse til nå for jeg er ikke helt sikker på om de passer til søstrene.. Men så er de jo så korte og vakre:) ØNSKER ALLE LYKKE TIL VIDERE MED NAVNEVALGET!
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg tror alle vet hva de heter, men bare sier det for de som ikke vet det: PETRA OG STINE :-):-)
sonne Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Mange fine navn her. Liker faktisk alle jentenavna godt. Synes kanskje Kaja og Pia passer best til søstrenes navn. Guttenavna derimot er jeg ikke så begeistret for, ihvertfall ikke Kai/Cai. Synes heller ikke de passer så godt til søstrenes navn.
alvilde Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 likte faktisk alle navnene dine:) men til petra å stine syns jeg kansje eline passet best:)
huldra87 Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Kai - har skjønt det slik at mange synes det er harry, men ikke jeg, jeg synes det er knalltøft! Og penest skrevet med K.. ;-) Kaja - veldig fint! Andrea - liker det ikke særlig.. Har dårlige assosiasjoner, pluss at jeg synes det er litt maskulint... Pia - tja.. synes vel egentlig at det er mer kallenavn. Elise - litt vel sukkersøtt kansje, men også veldig fint. Simon - pent og stødig. Eline - veldig fint. De jeg synes passer best til Petra og Stine er: Kaja Eline Simon
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hei, Hei:-) Simon blir evt. oppkalling etter bestefar, og begge liker det veelig godt! Kaja blir evt. oppkaling etter Farmor:) Elise, Eline og Pia er bare favoritter. Kai\Cai bare ploppet opp på lista hehe;) Nå har vi mange gode ideer til neste mann enten det blir gutt eller jente:) Har også tenkt veldig på Alf Johan (Alf er så vakkert synes vi) Martha Sofie, Kaja Margrethe, og Ebba Johanne:) Hva syns dere om de komb.?
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Vi tenkte faktisk på Kaja Elise :-) Så det er mine favoritter blandt disse navnene.
prebs Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Cai/Kai - ikke så glad i, men ville skrevet med k Kaja - liker jeg veldig godt Andrea - pent Pia - helt ok Elise - kjempefint, men litt lei Emilie - nydelig (og det er jeg ikke lei av, inkonsekvent som jeg er...) Simon - pent, men Simen er finere Eline - nydelig, på lista mi. (Dessverre på vei opp; ) Ville tatt Andrea, Elise eller Emilie. Eline er for likt Stine, Kaja og Pia er litt for "kule" Simon av guttenavnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå