Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Vi har en sønn som vil være 18mnd når vi får vårt lille nurk i februar. Vi har tenkt å kjøpe søskenvogn, men flere venner mener dette er bortkastete penger, og at vi bare kan ha søskenbrett til han. (De har 2år+ forskjell på sine barn og bruker søskenbrett og deres minste er født på vår/sommer) Noen som har erfaringer med søskenbrett til barn under 2år på vinteren? Hva vil dere isåfall anbefalle?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Siden det er vinter ville jeg basolutt skaffet en søskenvogn og ikke brett. Tenk deg hustrie/kalde dager og en sliten gutt.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Ja, det er nettopp det som ligger i mine tanker også!
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Søskenbrett er ikke spesielt morsomt på snø og slapseføre- så jeg ville gått for søskenvogn. Selv har jeg begge deler, - hver til sitt bruk.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Søskenvogn ville jeg kjøpt. Jeg får 2,5år mellom mine to, derfor jeg vil gå for ståbrett. Tenkte først på phil&teds vogn, men jeg liker ikke at jeg må ha babyen fra meg.
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Hei. du må ikke finne på å ikke ha søskenvogn med 18 mnd mellom. Vi har 21, og har brukt søakenvognen MYE! Om du kjøper en litt god vogn, så får du solgt den lett etterpå. Det skal faktisk være litt behagelig både for deg og han på 18 mnd at det er kommet en baby i hus:) Storebror synes det er stas å sitte ved siden av, og ikke være forvist til et ståbrett. Han er dess uten litt liten til brett. De forstår ikke at de skal stå der alltid, og trøtt blir de i beina også. Mannen min var litt imot søskenvogn her. Men han er veldig glad for at vi brukte litt penger på det, og det er jeg også Har Koelstra sin vogn, veldig god:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå