Jojo x3 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 ..noen som har opplevd det? Jeg har, etter at jeg sluttet å amme, fått store kviser (i ansikt og på rygg) og går opp i vekt. Har heller ingen sexlyst, noe min stakkar mann fortviler over. Tåler ikke p-piller, fikk kraftige blødninger av kobberspiral og vurderer nå hormonspiral. Noen andre som har fått bivirkninger/har erfaring med Cerazette eller hormonspiral? Takk for svar!
3-prinser Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Har hatt bivirkninger av Cerazette, ja. Har hatt mye hodepine og ekstreme humørforandringer, noe som gjør at jeg nå kutter Cerazette og prøver hormonspiral istedenfor.
tuppen og lillemor Skrevet 20. juli 2008 #3 Skrevet 20. juli 2008 mye humørsvingninger, blør hver 14 dag, kviser og drit og lort, er så lei prevensjon nå.
Smånetta 14.mai Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 JA! Jeg har hatt fem kraftige migreneanfall de siste tre ukene. Normalt har jeg migrene en gang i året omtrent. Synes også jeg sliter med humøret, men det kan være søvnmangel også. Det er i hvert fall ingen god følelse å være konstant på kanten av migreneaura, så jeg skal sette inn spiral så fort som mulig. Må bare finne ut om det skal være kobber eller hormon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå