Gå til innhold

Venter på mens etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 mnd siden fødsel, når kan jeg forvente og få igjen menstruasjonen? Og når den kommer, kan jeg bruke tampong?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja... det kan variere fælt.. jeg fikk den tidlig igjen, etter 5 uker etter fødselen..

om tampongbruk vil jeg nok anbefale å ha en mensperiode med bare bind, da slimhinnene ikke er normale før etter første mens.. pluss at man blør noe så sinnsykt.. (det gjorde ihvertfall jeg..)

jeg brukte bind første mensperiode, men når jeg fikk den andre og nå den tredje, bruker jeg bare tampong.. =)

Skrevet

Jeg fikk tilbake mensen 10-11mnd etter fødsel! Fikk den først da jeg hadde sluttet HELT å amme. Så det varierer VELDIG når mensen kommer tilbake. Men det sies at man får tilbake mensen når man trapper ned/slutter å amme!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det ahr nå gått 17 månder, og jeg har fortsatt ikke fått igjen... Ammer fortsatt 1 - 2 ganger i døgnet, men syntes jeg burde få igjen snart ?! Flere som har gått like lenge ?

Skrevet

Jeg fikk den igjen 11 måneder etter fødsel. Hadde helt glemt at det eksisterte menssmerter...

Skrevet

jeg fikk igjen nå etter 2 mnd, og fullammer enda, så ingen fasitsvar her.

brukte tampong, og det gjorde jeg også da jeg tok de idiotiske cerazette pillene i 3 dager før eg ikke orket mer.. har ikke fått noe beskjed om å la være, og jeg takler ikke bind så funket fint for meg.

Skrevet

jeg fikk den ikke igjen før jeg ble gravid igjen...

da var snuppis litt over 7 mnd

Skrevet

Jeg fikk tilbake mens ca en mnd etter at jeg sluttet å amme. Mao etter 7mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...