Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Det er 7 dager til termin, var på vekten i dag. Veier 2 kg mindre. Veide meg sist mandag. Er det noen som har tatt av seg 2 kg slutten av svangerskapet?? Syns det er litt mye.. Har ikke gjort noe for å ta av meg de kg. Jeg syns magen har blitt mindre. Kom til å tenke på om lille gutt kanskje er syk, siden jeg har gått ned noen kg. Syns det er litt ekkelt å ta det opp med legen, siden jeg veier 128kg Han er vel bare glad for at jeg veier mindre på min 183 cm lange kropp.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Kan ikke egentlig svare deg noe sikkert, men det at magen virker mindre, kan kanskje være fordi babyen har sunket nedover? Da pleier magen å synke liksom, så kanskje den virker mindre da?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Om vekten har gått ned, er det nok fordi du i egenvekt har tapt deg. Det er sjelden at babyen taper vekt og aldri 2 kg! Du har nok bare tapt vann fra fettvevet ditt, og det er ikke noe farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå