kaje Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Kom ned til Valencia fredag, og var blitt forespeilet innsetting mandag....dag 5 etter uttak. Donor hadde fàtt ut 9 egg og 5 var befruktet. Lórdag ringte de fra klinikken og sa at jeg màtte komme dit samme dag forde 2 av eggene var blokkerte, og de var redd for à miste de andre. Jeg kom dit kl. 13.30 og satte inn 1 egg kl. 14,45... Jeg fikk et rom som jeg skulle hvile pà etterpà.... men etter 10-15 min. kom de inn og sa at jeg màtte gà... de stengte rett og slett kl 15. Mà si jeg ble paff... hadde jo regnet med à fà ligge der iallefall en halv time. Kan vel ikke akuratt si at jeg er fornóyd med servicen... betaler jo tross alt maaasssee penger for dette. Skal ringe dit i ettermiddag og fà beskjed om eventuellt egg pà frys.. er sà spendt.. det var jo 2 fine egg igjen. Nà skal jeg próve à tenke positivt, og gà ut i varmen og vare turist. Hilsen fra Valencia
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer som ruger, Kaje:O) Håper det er gullegget du har fått satt inn nå. Skjønner godt at du ikke er fornøyd med servicen. Man forlanger jo at alt skal gå på skinner når man tross alt betaler så mye penger som man gjør... Da jeg var i Finland var det bare inn med eggene og opp og hopp. Ikke snakk om noe hvile nei. I Riga ble jeg puttet i seng en halv time, og sendt ned på hotellet med "sengeleie" i halvannet døgn. Det er store forskjeller ute og går med andre ord, og Finland har jo meget gode resultater og vise til, så det er ikke sikkert at det med hvile har SÅ mye og si:) Det er vel varmt der nede i Valencia/Alicante nå?? Vi satser på og reise i løpet av neste uke en gang. Skal på UL på fredag. Er så redd slimhinnen skal være for tynn....Har ikke samme dose Progynova denne gang som tidl. Litt dumt egentlig når jeg vet hvordan jeg reagerte på den, og at den funket utmerket.... Håper du i ettermiddag får beskjed om at du har fått to fine egg på frys:) Det er så kjekt:) Kos deg som ruger, og turist i Valencia. Egget har gode kår i varmen til og feste seg:)) Klem
Nina 40+ Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Hei kaje! Gratulerer masse som ruger!!! Så utrolig spennende da!!! Sprøtt med den servicen.... Men nå er den tekniske biten over, og det er naturen som går sin gang!! Kos deg masse som ruger, og sender deg masser av gode "sticky vibes". Hold oss gjerne oppdatert fra rugeperioden! :-) Klem fra Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå