Gå til innhold

Gravid etter MA?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.Jeg hadde en MA i 24.jan. Var da 10 uker på vei,mens fosteret hadde stoppet i uke 8. Er i dag 9+1 så det tok altså ca 4 mnd før jeg ble gravid på nytt. Klamrer meg til håpet om at det går bra denne gangen. Har ihvertfall mye mer symptomer denne gangen.

Lykke til med prøvingen.

Tror en bare må prøve å være tålmodig. Ikke lett jeg vet det, men prøv.

jeg hadde MA med utskraping 29.april 2008, og fikk mensen 29.mai 2008 og fikk pos.grav.test idag hos gynekologen. trodde jeg var 5 uker, men er nok bare 3-4uker....så ingenting på innvedig ul enda, men hcg niå var bra! (se eget innlegg)

så for meg tok det en mnd fra utskraping til pos.test...

lykke til

Jeg hadde en MA i februar i fjor, var i uke 9 når det ble oppdaget, men de mente at det hadde vært dødt siden uke 7...

Oppdaget at jeg var gravid igjen i Oktober, og for 3 uker siden så fødte jeg ei nydelig lita jente:)

Lykke til, og får håpe spiren sitter fort igjen:)

Annonse

Jeg hadde en ustkrapning den 16 januar, etter MA i uke 13, fosteret stoppet å vokse i uke 9....

Fikk mensen igjen etter 6 uker, og testet igjen positivt 2 mai... hadde en SA igjen to dager etter positiv test... og har nå blitt gravid igjen...

Testet positivt idag :) er ca 4 uker på vei.... Så nå krysser jeg fingrene for at det går bra denne gangen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...