Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 og er seriøst sjokkert over hvordan folk oppfører seg der. Snakker om ansatte, voksne folk som har samboere/ektefeller på land, men som ligger med alt de kommer over. Hva er det som skjer?? Virker som folk blir helt hjernevasket av å jobbe der...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Sikkert derfor de tar seg en slik jobb, slik at de kan pule rundt ute på sjøen;) Slik er der vel hvis de har udugelige sex partnere hjemme da vett du;) Sjangsen for at de der hjemme skal få vite om det er vel lik 0 tenker jeg!!! Så hva med deg da??? hvorfor slår ikke du også til og får deg et skikkelig nummer der ute eller ser du ut som noe katta mi har dratt inn i halvmørke??? da er det jo ikke akkurat merkelig at ingen vil ha deg der ute!!! Du høres egentlig ganske misunelig ut...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Herregud, syntes virkelig ikke akkurat at HI høres særlig misunnelig ut... Oppgitt kanskje, og det ville nok jeg ha vært også. Kan ikke se at innlegget ligger på kranglesiden. Hørtes ut som veldig useriøse folk... Når jeg hører om hvor mange som er utro, både av noen tidligere venner jeg har hatt, og her inne, blir jeg skremt, og håper ikke jeg blir utsatt for det.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Virker som folk blir utrolig lett påvirket av andre. Der jeg jobber er det liksom "greit" å ligge med kollegaer selv om du har samboer. Folk legger ikke skjul på det engang og det diskuteres åpenlyst hvem som har ligget med hvem etter helgene. Blir helt skremt jeg, for ikke å snakke om hvor ubehagelig det er å møte partnere til folk jeg vet er utro i på personalfester...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 Heisann. jeg har selv en i familien som har jobbet på hurtigruten, men han sluttet pga at det var ikke til å holde ut. Å alle ligger med alle!! Helt sinnsykt... det er et miljø der ute som de ventende på land ikke vet om. Det er noe som heter: det som skjer på sjøen, blir på sjøen... desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå