Tre skjønne Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Mannen min har nå bestilt time hos spesialist for å sjekke om alt er bra,siden vi har vært prøvere i over et år nå... Sæden skal sjekkes, men er det noe mer som skjer første "møte"? sjekkes jeg? eller blir det bare en samtale?
Andrea:) Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Hei du Da jeg bestilte time hos gyn for å sjekke om noe var galt etter ett års prøving uten hell, tok jeg med min sambo for å få sjekket hans sæd samtidig. Men da fortalte gyn meg at damene sjekkes først fordi man kan bli gravid selv om svømmerne er dårlige. Hun sa at hun hadde opplevd at et par med veldig dårlig sædkvalitet hadde klart å bli gravide på egenhånd. Så da jeg og sambo var hos gyn, ville hun ikke bry seg om ham i første omgang. Jeg ble sjekket og stilt mange spm, og endte opp med pergo. Vet ikke om dette var til noe hjelp, men er i hvertfall min erfaring. Lykke til
annie74 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Min lege sa at mannen sjekkes alltid først siden det er det enkleste. Tror nok dette er det mest vanlige. Hvis mannen har dårlig sædkvalitet er det vel det man først prøver å gjøre noe med, som vitamintilskudd og andre ting. Det du må gjøre i første timen til spesialist er ultralyd og blodprøver for å sjekke hormonene dine. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå